וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט בישיבת הממשלה האחרונה שלו: "יוצאים לבחירות, צריך לנצל כל דקה שנותרה"

עודכן לאחרונה: 26.6.2022 / 11:42

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר כי יש להאיץ כל מה שאפשר לפני פיזור הכנסת. הוא איחל הצלחה ללפיד שיכנס לתפקידו בעוד כמה ימים וכינה את עבאס "ידידי". בנט שוקל את האפשרות לפרוש מהחיים הפוליטיים ולא להתמודד בבחירות הקרובות. אם יפרוש - שקד תהיה מעוניינת להוביל את ימינה

בווידאו: ישיבת הממשלה האחרונה של בנט כראש הממשלה/מערכת וואלה!

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר היום (ראשון) בישיבת הממשלה האחרונה שלו כראש הממשלה כי "יוצאים לבחירות וצריך לנצל כל דקה שנותרה כדי לנקות שולחן". עוד הוסיף כי יש להאיץ כל מה שאפשר לפני פיזור הכנסת ואיחל הצלחה לשר החוץ יאיר לפיד שיכנס לתפקידו בעוד כמה ימים.

"בזמן הקרוב לצערי ישראל תצא למערכת בחירות שבמהלכה פעולות ממשלה מסוימות כבר לא יתאפשרו, אך האחריות שלנו כלפי אזרחי ישראל ממשיכה גם בתקופת בחירות", אמר. "זו הייתה ממשלה מצוינת שנשענה על קואליציה מורכבת, ופה בחדר יש קבוצת אנשים שידעה להניח בצד מחלוקות אידאולוגיות, להתעלות ולפעול למען ישראל. יש ממשלות ארוכות שנים עם הישגים דלים מאוד, אנחנו ממשלה קצרת שנים עם הישגים אדירים". לסיום הודה בנט לשותפיו השרים וראשי המפלגות וכינה את מנסור עבאס "ידידי".

בנט שוקל בימים האחרונים את האפשרות לפרוש מהחיים הפוליטיים ולא להתמודד בבחירות הקרובות. הוא צפוי לקבל את ההחלטה בקרוב ואם הוא יפרוש, שקד תהיה מעוניינת להוביל את ימינה אבל לחבור בהמשך לריצה משותפת עם מפלגה נוספת.

ראש הממשלה נפתלי בנט, ישיבת ממשלה, 19 ביוני 2022. אלכס קולומויסקי, פול
יפרוש מהחיים הפוליטיים?/פול, אלכס קולומויסקי

בתוך כך, הכנסת ה-24 נכנסת לשבוע קריטי ומכריע, בו יקודמו הצעות החוק לפיזורה, לצד דיונים על "חוק הנאשם". אם הקואליציה והאופוזיציה יצליחו להגיע להסכמות, החוק לפיזור הכנסת יאושר בקריאה שניה ושלישית לכל המאוחר ביום רביעי.

כמו כן היום ועדת החוקה של הכנסת בראשות ח"כ גלעד קריב תדון בחוק להתפזרות הכנסת. מדובר בדיונים על חוק פיזור שונה מאלה שאושרו בשבוע שעבר בקריאה טרומית, זאת למרות שהייעוץ המשפטי של הכנסת קבע כי אין לוועדה זו סמכות לכך. עם זאת, המהלך נועד לבנות מסלול "עוקף אורבך" מחשש שח"כ ניר אורבך (ימינה), יו"ר ועדת הכנסת שפרש מהקואליציה, יעכב את קידום פיזור הכנסת כדי להשיג הישגים פוליטיים מהליכוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully