וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כאב בלתי נתפס": אחרי חמש שנים וחצי, צעיר הורשע ברצח בת ה-16 בצפון

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 10:31

הכרעת הדין, שהוקראה על ידי השופטת בדמעות, קבעה כי הצעיר אשם ברצח. לפי כתב האישום נגדו הוא עקב אחרי יג'דאן אבו חמיד כשחזרה מבית הספר ודקר אותה פעמים רבות. אביה בירך על הכרעת הדין: "הצדק נעשה"

בווידאן: הכרעת הדין ברצח הנערה ויג'דאן אבו חמיד מכסרא ב-2016/צילום: יואב איתיאל

בית המשפט המחוזי לנוער הרשיע היום (רביעי) את הצעיר שדקר למוות לפני שש שנים את הנערה יג'דאן אבו חמיד בת ה-16 מהכפר כסרא. זאת, בתום הליך משפטי שנמשך חמש שנים וחצי. לפי כתב האישום עקב הצעיר אחרי הנערה בדרך חזרה מבית הספר, ודקר אותה דקירות רבות.

שלושת השופטים, דיאנה סלע, ערן קוטון, ואבי לוי הרשיעו פה אחד את הצעיר ברצח הנערה ב-2016. סלע, שעמדה בראש הרכב השופטים, אף פרצה בבכי בעת הכרעת הדין. לעומת זאת, זיכו השופטים את הצעיר משיבוש הליכי משפט. "בית הדין עשה את העבודה שלו" אמר בהזאת אביה של יג'דאן בתום הכרעת הדין, "נלחמתי על הצדק, והצדק נעשה. אני לא רוצה להגיד שאני מרוצה אבל אבן ירדה לי מהלב".

וג'דאן אבו אחמד בת ה-17 מכפר כסרא. hledawy.net, אתר רשמי
נדקרה בדרכה הביתה, יג'דאן אבו חמיד/אתר רשמי, hledawy.net

בהזאת הוסיף כי "הגעגוע ליג'דאן קיים כל הזמן, גם אצלי, גם אצל אשתי, גם אצל הבנים שלנו". עוד שיתף האב על הקושי לראות פרסומים על אודות הצעיר שהורשע ברצח בתו. "היינו רואים פרסומים שהוא נמצא בלימודים או בבית, זה היה הקושי האמיתי". עוד הוסיף מקורב שליווה את המשפחה ואמר כי "הפרשייה הזו מעיבה על היישוב כמעט שש שנים".

רצח הנערה התרחש ב-20 בדצמבר 2016. על פי כתב האישום, הצעיר המתין לנערה במסלול הליכתה בדרכה לביתה מבית הספר. לאחר שפגש בה, התעורר בין השניים ויכוח, במהלכו דקר את הנערה דקירות רבות שגרמו למותה, ונמלט מהמקום.

עוד בוואלה!

מדינה מדממת: 7 בני אדם, יהודים וערבים, נרצחו במהלך הסופ"ש

לכתבה המלאה
הוריה של הנערה יג׳דאן אבו חמיד, שנרצחה כשהייתה בת 16. יואב איתיאל, מערכת וואלה!
"הגעגוע קיים כל הזמן", אומרים האמא סעדה והאבא בהזאת אבו חמיד, ההורים השכולים/מערכת וואלה!, יואב איתיאל
עורכת הדין עביר בכר 22.06.22. יואב איתיאל, מערכת וואלה!
עורכת הדין עביר בכר המלווה את משפחת המנוחה/מערכת וואלה!, יואב איתיאל

סנגורו של הצעיר, עורך הדין זכי כמאל, אמר כי "ההליך הזה נמשך תקופה ארוכה ויש לי יסוד להאמין שיוגש ערעור על הכרעת הדין. אני סברתי ועדיין סבור שהנאשם לא עבר את העבירה. אבל נתמודד עם החלטות בית המשפט בהתאם לדין, ועל כן יוגש ערעור". עורכת הדין עביר בכר המלווה את משפחת המנוחה אמרה כי "צפויה גם תביעה אזרחית".

עשרות תושבי כסרא-סמיע הגיעו היום לבית המשפט. חלקם הפגינו סולידריות עם משפחת המנוחה וניצבו בחזית היכל המשפט בחולצות הנושאות את תמונתה.

עורך הדין, זכי כמאל 22.06.22. יואב איתיאל, מערכת וואלה!
סנגורו של הצעיר עורך הדין זכי כמאל/מערכת וואלה!, יואב איתיאל
עשרות תושבי כסרא-סמיע הגיעו היום לבית המשפט בדיון על רצח יג'דאן אבו חמיד. חלקם הפגינו סולידריות עם משפחת המנוחה וניצבו בחזית היכל המשפט בחולצות הנושאות את תמונתה.. יואב איתיאל, מערכת וואלה!
עשרות תושבי כסרא-סמיע הגיעו היום לבית המשפט והפגינו סולידריות/מערכת וואלה!, יואב איתיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully