וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלמנה משחזרת את הרצח ברמת גן: "בא לטבוח - ראיתי בעיניים שלו שהוא רוצה לירות בנו"

עודכן לאחרונה: 20.6.2022 / 8:50

אלמנתו של יוסי יוספיה, שנורה ע"י אבי חתנו, סיפרה ל-103 כי בעלה נפל ליד המעלית וצעק "הצילו תעזרו לי" כשדימם למוות. היא מוסיפה: "עמדתי במטבח ושמעתי ירי, כשפתחתי את הדלת - הוא כיוון עליי האקדח". על הזוגיות עם בעלה: "אנחנו יחד מגיל 15, דאג שאהיה מלכה כל הזמן"

בווידאו: בנותיו של יוסי יוספיה מספידות אתו/צילום: אורי סלע וקרין שגיא

"אבא של החתן שלי ידע מתי יוסי מגיע מבית הכנסת וחיכה עם הנשק", שחזרה היום (ראשון) אלמנתו של יוסי יוספיה שנרצח בסוף השבוע ברמת גן. החשוד ברצח הוא אבי חתנו של יוסי ועל פי החשד הרקע למקרה הוא סכסוך גירושים בין ילדיהם בעניין משמורת על הנכדים. "הוא היה מפוקס ובא לעשות בנו טבח, אין לי מילה אחרת", אמרה ליבי בראיון ל-103FM.

"השכן שלי שמע שהוא אמר, 'אני באתי לקחת את הנכדים'", היא מוסיפה. "יוסי התבייש בזה שהשכן שלנו יידע שהבת שלנו הולכת להתגרש. כנראה הם עלו במעלית, לפי הסימנים של הדם, יוסי נפל ליד המעלית. כנראה שיוסי קלט את הנשק שלו, וכנראה שהוא נבהל והוא לא רצה שהוא ייכנס אלינו הביתה עם הנשק. הוא פחד עליי ועל הילדים ועל הנכדים שלו".

יוסי יוספיה. באדיבות המשפחה
"חיכה עם הנשק ליד המעלית". יוסי ואשתו/באדיבות המשפחה

לדבריה יוסי הבין מה הולך לקרות. "אני, הבת שלי ושני הנכדים שמענו יריות, היינו במטבח וחיכינו ליוסי", היא משחזרת את היום הנורא. "הבת הגדולה שלי אמרה, 'אימא יש יריות'. היא רצה לדלת של הכניסה וגם הנכד שלי רץ איתה ואני אחריהם. שלושתנו עמדנו בפתח הדלת, הסתכלנו, והוא שמע שאנחנו פתחנו את הדלת ואז הוא לקח את האקדח שלו וכיוון אלינו. אני ראיתי את העיניים של הרוצח בתוך העיניים שלי. הבנתי שכשהוא מכוון את הנשק, הוא רוצה לירות בנו".

לפי דיון הארכת מעצרו של החשוד שהתקיים אתמול בבית משפט השלום בתל אביב, החשוד ברצח אבי כלתו ברמת גן חשוד גם בניסיון רצח רעייתו של הקורבן ובתו. "הוא לא יכול לשקר, יש הוכחות", אמרה ליבי. עוד היא תארה כי יוסי עדיין היה חי כשהאקדח כוון אליה וצעק "הצילו תעזרו לי". לדבריה, היא הבינה כי הרוצח מתכוון לירות בהם ועל כן משכה את בתה ונכדה לתוך הבית וסגרה את הדלת. "שמענו את הירייה שפגעה בדלת", אמרה.

עוד בוואלה!

יוסי יוספיה נרצח על ידי אבי חתנו ברמת גן: "התפרקתי על הרצפה, הוא היה הכול בשבילנו"

לכתבה המלאה

"אחרי הירייה שהוא ירה בדלת הנכד שלי אמר, 'סבתא, הוא הרג את סבא, הוא רצה להרוג גם אותי'. הוא הסתכל עליי וכיוון את הנשק כלפי מטה, הוא כיוון אלי'. אחרי שהוא ירה בנו בכוונה תחילה, שמענו עוד שתי יריות, הוא רצה לעשות וידוא הריגה ביוסי בעלי המסכן, הצדיק הזה. הוא רצה לוודא שהוא מחוסל שהוא כבר לא יוכל להרים אותנו. יוסי היה עמוד התווך שלנו, הוא עשה אותי המלכה בבית, הוא עשה את הילדים שלו מלכים ונסיכים. יוסי יוספיה, בעלי היקר והצדיק, הגן עלינו בגופו".

על הזוגיות עם יוסי סיפרה כי הם מכירים מגיל 15. "יוסי נולד כדי לגדל משפחה גדולה, הוא נולד כדי לתת אהבה", אמרה.. "יוסי לימד אותי ערכים, הוא לימד אותי כבוד אב ואם. הוא היה רק בשביל המשפחה שלו, הוא רק רצה לכבד את ההורים שלו. הוא רצה שאני אהיה מלכה כל הזמן, הוא רצה שלילדים שלו והנכדים שלו, רק יהיה טוב. הוא אהב רק אותנו ואת בית הכנסת, זה מה שהוא ידע בחיים שלו, לא עניין אותו שום דבר מעבר לזה. יוסי היה איש צדיק. הוא הלך לבית הכנסת והוא חיכה לו למטה והרג לי אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully