וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צה"ל עשה חצי עבודה": עמדת חמאס מול נתיב העשרה הותקפה - אבל לא הושמדה

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 8:33

בתגובה לירי הרקטה לעבר ישראל במהלך הלילה - צה"ל תקף ברצועה והשמיד עמדות תצפית של חמאס. אך, נראה שדווקא זו שמטרידה את תושבי נתיב העשרה כבר תקופה עדיין עומדת על פיגומיה והנזק שנגרם לה - קל. "ציפינו שישמידו אותה כליל, במקום זאת הורידו את הסכך"

תקיפת עמדת חמאס ברצועה בתגובה לירי רקטה/משתלת בן בן

מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו הבוקר (שבת) עמדת תצפית של חמאס מול נתיב העשרה. זאת, בתגובה לירי רקטה שבוצע מהרצועה לשטח ישראל במהלך הלילה. אך, בתיעוד העמדה לפני ואחרי, נראה כי היא עדיין עומדת על פיגומיה וכי אנשי ארגון הטרור יוכלו להמשיך לתצפת ממנה על האזור. היום בשעות הצהריים עלו פעילי חמאס על העמדה ונופפו ממנה בדגלי הארגון.

מעיין שניאור פולד תושבת נתיב העשרה אמרה כי התגובה של צה"ל מאכזבת. "ציפינו שהעמדה מול נתיב העשרה תימחק כליל", הדגישה. "זה היה אמור להיות מזמן, מרגע הקמתה. התחושה כרגע שהורידו לה את הסכך במקום להשמיד אותה כליל".

עמדת חמאס מול נתיב העשרה. 18 ביוני 2022. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים
שעות לאחר התקיפה, פעילי חמאס מנופפים בדגלים על העמדה./תמונות גולשים, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

יפעת בן שושן, תושבת נתיב העשרה אף היא, הצטרפה לדברים ושיתפה כי לתחושתה מדובר ב"חצי עבודה" וכי תוך כמה ימים העמדה תיבנה מחדש. "המוצב מול נתיב העשרה לא הושמד אלא ניזוק", אמרה. "התשתיות עדיין קיימות. אם כבר מפציצים אותו אז שהיו משמדים אותו כליל ואם לא שישאירו אותו".

העמדה המדוברת היא עמדה צבאית של ארגון הטרור חמאס, הממוקמת על גבעה בשטח הפלסטיני ומננה מתצפתים על נתיב העשרה. העמדה הפכה למטרד מאיים עבור התושבים שנאלצים לראות אותה ואת פעילי חמאס שעליה יום יום. מסיבה לא ברורה, נראה שהעמדה שהותקפה היום על ידי צה"ל לא הושמדה - ונגרם לה נזק קל בלבד. גורמי צבא מסרו הבוקר כי "זו בדיחה". לדבריהם, במקום שצה"ל ימחק את הגבעה ויעביר מסר מרתיע - נגרם לה נזק קל בלבד.

עוד בוואלה!

רקטה שוגרה מעזה לעבר ישראל ויורטה על ידי כיפת ברזל, צה"ל תקף ברצועה

לכתבה המלאה
תקיפת עמדת חמאס ברצועה בתגובה לירי רקטה. 18 ביוני 2022. משתלת בן בן, אתר רשמי
נזק קל בלבד. העמדה שהותקפה/אתר רשמי, משתלת בן בן

בד בבד, תושבי המקום דיווחו הבוקר כי ירי מקלעים נשמע באזור. לא היו נפגעים, והחלו סריקות. התקיפה של העמדה מול נתיב העשרה - ושתי עמדות תצפית נוספות של חמאס מגיעות בעקבות אזעקות שנשמעו הלילה באשקלון ובעוטף עזה בעקבות שיגור רקטה לשטח ישראל. כיפת ברזל הופעלה וירטה את השיגור.

בשלב הזה נבדקת האפשרות שמדובר בתגובה של פעילי ג'יהאד אסלאמי להרג אתמול לפנות בוקר של פעילי טרור בג'נין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully