וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה שוגרה מעזה לעבר ישראל ויורטה על ידי כיפת ברזל, צה"ל תקף ברצועה

עודכן לאחרונה: 18.6.2022 / 8:42

אזעקות צבע אדום נשמעו הלילה באשקלון ובעוטף עזה. מצה"ל נמסר כי זוהה שיגור אחד משטח הרצועה לישראל. מערכת ההגנה האווירית יירטה את הרקטה ששוגרה. נבדק אם מדובר בתגובה של הג'יהאד האיסלאמי להרג של פעילי טרור אתמול בג'נין. בתגובה חיל האוויר תקף מטרות ברצועה

אזעקות צבע אדום בעוטף עזה ובאשקלון, 18 ביוני 2022/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אזעקות נשמעו הלילה (שבת) במרחב העיר אשקלון ובעוטף עזה. על פי דיווחים פלסטיניים לא מאומתים שוגרו שתי רקטות. תושבים באזור מדווחים על כך ששמעו קולות נפץ. מדובר צה"ל נמסר כי זוהה שיגור אחד משטח הרצועה לישראל, שיורט על ידי מערכת כיפת ברזל.

בשלב הזה נבדקת האפשרות שמדובר בתגובה של פעילי ג'יהאד אסלאמי להרג אתמול לפנות בוקר של פעילי טרור בג'נין. בתגובה לשיגור, מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו שלוש עמדות של חמאס ברצועה.

רקטה. ידיעות מהשטח, אתר רשמי
רקטה/אתר רשמי, ידיעות מהשטח

היירוט האחרון של מערכת כיפת ברזל בוצע ב-21 באפריל, מעל שדרות. באותו שבוע שוגרו כמה רקטות לעבר ישראל, במקביל לאירועים האלימים בהר הבית, סביב סוף חודש הרמדאן. באשקלון לא נשמעו אזעקות מאז מבצע שומר החומות.

עוד בוואלה!

המחבלים הגיחו מהמכונית ופתחו באש, והלוחמים הסתערו: הקרב בג'נין - שלב אחר שלב

לכתבה המלאה
תקיפת עמדת חמאס ברצועה בתגובה לירי רקטה/משתלת בן בן

את הלילה העבירו חלק מתושבי עוטף עזה בממ"דים. "זאת הפעם הראשונה אחרי שנה, אבל קשה לומר שהתרגלנו לשקט. היה ברור שזה יגיע", אמר אחד התושבים בחוף אשקלון. "כולם ישנים בממד, אחרי ירי כזה לא לוקחים סיכונים מיותרים. מתפללים שזה נקודתי ויחזור שוב השקט", הוא הוסיף.

תקיפות צה"ל ברצועה/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אתמול נפל בלון תצפית של צה"ל בתוך רצועת עזה ונלקח על ידי אנשי חמאס, אך אין חשש לדליפת מידע משמעותי. חיילים ביצעו ירי הרחקה בעקבות תנועות פעילי ארגון הטרור באזור מעבר ארז, והופעלה התרעה באזור. בעקבות המקרה, בצה"ל הוחלט להוריד את כלל בלוני התצפית הממוקמים לאורך רצועת עזה.

מבדיקה ראשונית עולה כי הבלון נפל בגלל רוחות חזקות באזור, שגרמו לנתק הבלון מכבלו, ולא בגלל ירי של הפלסטינים. צה"ל ביצע מספר פעולות לאחר נפילת הבלון, בהן שקילת אפשרות של הכנסת כוח ממונע לעבר האזור כדי לאסוף את הכלי, אך האפשרות ירדה מהפרק במהירות, מאחר והבלון נפל בעומק השטח הפלסטיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully