וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכול היה הצגה - היא עבדה עלינו במשך שנים": הורי הפעוטון מהגן בחולון נגד הגננת החשודה בהתעללות

עודכן לאחרונה: 18.6.2022 / 9:08

בית המשפט האריך את מעצרן של הגננת והסייעת החשודות בהתעללות בפעוטות במוסד בעיר. כמה מהורי הפעוטות התאספו מחוץ לאולם הדיונים כשהם המומים ושבורים. קבוצת הורים נוספת הגיעה דווקא כדי לתמוך בחשודות. "עד שלא אראה את זה בעיניים שלי אני לא אאמין"

בווידאו: גננת וסייעת במעון בחולון נעצרו בחשד להתעללות בפעוטות/מערכת וואלה!

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שישי) בשלושה ימים את מעצרן של הגננת והסייעת מהגן בחולון, שחשודות בהתעללות בפעוטות. מחוץ לאולם הדיונים התאספו כמה מהורי הפעוטות כשהם בוכים, המומים, ומנסים לאסוף את השברים.

"הייתה לי תחושה לא טובה", סיפרה זהר אסולין שחשפה את הפרשה. "אני עובדת סוציאלית, שמתי לב לשינויים בבת שלי - ישנה פחות טוב, אכלה פחות טוב. אמרתי שאני אשים מכשיר הקלטה רק כדי להירגע. שמענו דברים מזעזעים, יום של טרור. התלוננתי במשטרה והם הסתכלו במצלמות. מאז נשברו לי החיים, נפלו לי השמיים, נשבר לי האמון. נהיה חזקים, יש לי תינוק בן חצי שנה מלבדה, הילדה בת שנתיים. שומעים בהקלטות את הרוע".

דיון בבית משפט בהארכת מעצר של הגננת והסייעת מהגן בחולון, 17 ביוני 2022. מעריב, צילום: אבשלום ששוני, אתר רשמי
מעצרן הוארך בשלושה ימים. הדיון בבית המשפט, היום/אתר רשמי, מעריב, צילום: אבשלום ששוני

זהר סיפרה כי לפני כן היחסים עם הגננת, היו טובים. לדבריה, לגננת יש ותק של 40 שנה בתחום. "היה נראה שקשה לה לאחרונה אבל זה היה בלתי נתפס", הסבירה האם. "ההורים שאני מדברת איתם בהלם, לא האמינו שזה המצב. גם אותי הגננת חיבקה ונישקה. הכול היה הצגה, שקר - עבדנו עלינו במשך שנים".

מנגד, לדיון הגיעו גם הורים כדי לתמוך בחשודות. "עד שלא אראה את זה בעיניים שלי אני לא אאמין. על סמך מה התלונה?", אמרה אחת האמהות שמכירה את הגננת 14 שנה. הורה אחר אמר: "אני מכיר את הגננת, אחותי גידלה שם את הילדות שלה. האמא שהתלוננה עושה עוול לגננת ולסייעת - לא הייתה אלימות. ילדים משתוללים לפעמים, צריך למנוע את זה. בחיים לא עשתה את זה עם אלימות".

עוד בוואלה!

מטפלות בגן בראש העין הוקלטו בשיר לתינוקת: "אלוהים שלי, רציתי שתדע, איזה זבל של ילדה"

לכתבה המלאה

תגובות

עורכת הדין חגית רחמני וייס, שמייצגת את הסייעת מטעם הסניגוריה הציבורית מסרה: "מדובר בסייעת מנוסה שמעולם לא היו תלונות על עבודתה, ולראייה הורים רבים הגיעו לתמוך בה. היא משתפת פעולה ומסרה גרסה להשתלשלות האירועים. אנו מקווים שהחקירה תסתיים בהקדם".

עורך הדין של הגננת, ליאור עזרא, מסר: "התיק נמצא בראשית דרכו, חומר החקירה לא הוצג בפנינו, נמתין שהמשטרה תסיים את החקירה ונגיב".

ממטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך נמסר: "עוד פעוטות ניצלו היום ממציאות קשה של אלימות, התעמרות ופגיעה לכאורה. במקרה הזה היה ברור מהרגע הראשון שמדובר בפרשה קשה.
זו המציאות של אלפי פעוטות במדינת ישראל, שמופקרים לגחמות של נשים אלימות ההופכות אותם לקורבנות ליצרים שלהן. כמה עוד קורבנות תגבה המדינה עד שהיא תשכיל שאת חוק המצלמות אשר קושר את ידי ההורים, היה צריך לתקן אתמול, לא בעתיד הבלתי נראה לעין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully