וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים התלוננו, הגננת והסייעת במעון בחולון נעצרו בחשד להתעללות בפעוטות

עודכן לאחרונה: 16.6.2022 / 21:39

המשטרה פתחה בחקירת המקרה בחודש שעבר בעקבות תלונה של הורי תינוקת כבת שנתיים, שלטענתם הגננת פגעה בה. בהמשך נעצרה גם סייעת בגן. מחר תבקש המשטרה את הארכת מעצרן. בהקלטות מהגן נשמעות הגננות צועקות על התינוקות, שבוכים ללא הפסקה: "תישרפי באש הגיהנום"

גננת בת 60 וסייעת בת 35 נעצרו היום (חמישי) בחשד לפגיעה בפעוטות בגן בחולון. המשטרה פתחה בחקירה בעקבות תלונה שהתקבלה בחודש שעבר מהורי תינוקת כבת שנתיים, שלטענתם הגננת פגעה בה. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרן בבית המשפט.

לאחר פתיחת החקירה נגד הגננת, ולנוכח התפתחותה ובחינת הממצאים שנאספו, הוחלט לעצור לחקירה את הגננת, תושבת העיר. מאוחר יותר היום נעצרה גם סייעת בגן, תושבת העיר גם היא. בכוונת המשטרה לבקש את הארכת מעצרן של המנהלת והסייעת בדיון שיתקיים מחר בבית משפט השלום בתל אביב.

מהקלטות של הנעשה בגן, נשמעות הגננות צועקות על התינוקות, שממשיכים לבכות ללא הפסק. "תישרפי באש הגיהנום", נשמעת גננת אומרת ככל הנראה לפעוטה. "כנסי, מלאך המוות", נשמעת גננת אומרת בהקלטה נוספת.

ילדים בפעוטון - 20 אפריל 2018. משה שי, פלאש 90
הגננת נעצרה בחשד שפגעה בתינוקת בגן/פלאש 90, משה שי

בעקבות המקרה, ממטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך נמסר כי "עוד פעוטות ניצלו היום ממציאות קשה של אלימות, התעמרות ופגיעה (לכאורה). במקרה הזה היה ברור מהרגע הראשון שמדובר בפרשה קשה.
זו המציאות של אלפי פעוטות במדינת ישראל, אשר מופקרים לגחמות של נשים אלימות ההופכות אותם לקורבנות ליצרים שלהן! כמה עוד קורבנות תגבה המדינה עד שהיא תשכיל שאת חוק המצלמות שקושר את ידי ההורים, היה צריך לתקן אתמול, לא בעתיד הבלתי נראה לעין!".

בחודש מרץ נעצרו חמש גננות בגן קריית שמונה בחשד להתעללות בילדים במעון. בזמן דיון הארכת מעצרן של החשודות, הפגינו הורי ילדי הגן מחוץ לבית המשפט. בתוך כך, משרד החינוך הוציא צו סגירה מנהלי ל-60 יום למעון, לאחר שהובאו לידיעתו עדויות על עשרות מקרי אלימות קשים כלפי פעוטות בגן מצד צוות המטפלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully