וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר אחת החשודות בהתעללות בילדים בגן בקריית שמונה: "התנהגות אלימה ובוטה"

עודכן לאחרונה: 4.4.2022 / 12:10

בית משפט השלום בעיר הורה כי היא תישאר במעצר עד 8 באפריל: "מהתיעוד עולה התנהגות הנחזית להתעללות שיטתית". הורי הילדים הפגינו מחוץ לאולם: "במקום הכי שמח מתרחשות הזוועות"

בית משפט השלום בקריית שמונה הורה היום (שני) על הארכת מעצרה של אחת החשודות בהתעללות בפעוטות במעון היום של ויצ"ו בקריית שמונה, עד 8 באפריל.

השופט מורן מרגלית אמר בדיון הארכת המעצר כי "עיון בתיק מעלה חשד סביר לביצוע העבירות, לא רק סרטוני האבטחה בהן נראית התנהגות אלימה ובוטה בפעוטות". עוד הוסיף השופט ואמר כי "מהסרטים עולה התנהגות הנחזית, בזהירות המתבקשת, להתעללות שיטתית המשותפת לגננות והסייעות במעון, וזאת תוך שהצוות מועל באמון שההורים נותנים בו". כמו כן, הוסיף מרגלית כי בחקירתה של החשודה במשטרה היא אישרה כי היא מבינה שחלק ממעשיה היו פסולים.

הפגנת מחאה של הורים בעת הארכת מעצר לגננות וסייעות החשודות בהתעללות בילדים במעון בקריית שמונה, 4 באפריל 2022. ללא, אתר רשמי
"החשדות בפרשה מקטינות את כרמל מעודה", עו"ד קארין לגטיוי המייצגת את ההורים/אתר רשמי, ללא

במקביל, בזמן דיון הארכת מעצרן של ארבעת החשודות, הפגינו הורי ילדי הגן מחוץ לבית המשפט. ההורים המפגינים החזיקו בידיהם שלטים עם כיתובים כגון: "גננות מתעללות לכלא", "במקום הכי שמח מתרחשות הזוועות", "אבא, אמא, המפלצת בגן ולא בסיפורים", ועוד.

אתמול הוציא משרד החינוך צו סגירה מנהלי ל-60 יום למעון, לאחר שהובאו לידיעתו עדויות על עשרות מקרי אלימות קשים כלפי פעוטות בגן מצד צוות המטפלות.

עו"ד קארין לגטיוי המייצגת את ההורים אמרה כי "עדויות ההורים שנחשפו לתיעודים המצולמים וההתפתחויות מעידות על חומרת הפרשה, אנו מזמינים את כל מי שיוכל להגיע לעמוד לצידנו ולזעוק את זעקת הפעוטות". היא הוסיפה כי "העדויות המצולמות מעידות על פרשה חמורה שלזוועתנו החשדות בה מקטינות את פרשת כרמל מעודה".

הפגנת מחאה של הורים בעת הארכת מעצר לגננות וסייעות החשודות בהתעללות בילדים במעון בקריית שמונה, 4 באפריל 2022. ללא, אתר רשמי
מחאת ההורים מחוץ לבית המשפט/אתר רשמי, ללא

הפרשה החלה כשלפני שבוע וחצי אמא של אחת הפעוטות בגן הגיעה מוקדם בבוקר למעון וראתה מטפלת שאוחזת ילדה באגרסיביות, מצמידה אותה לקיר וכל אותה עת צועקת עליה. בעקבות כך נציגי ההורים הגישו תלונה במשטרה. שוטרים שהגיעו לגן אספו את הקבצים שתועדו על ידי המצלמות בגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully