וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימותים בג'נין: שלושה מחבלים נהרגו - צה"ל הגביר כוננות באזור מחשש לנקמה

עודכן לאחרונה: 17.6.2022 / 7:16

במהלך פעילות צה"ל במחנה הפליטים, נפתחה אש לעבר החיילים, שהשיבו בירי. שלושה מפגעים נהרגו, ואחד נוסף נפצע אנוש. על פי דיווחים ברשות, שמונה פלסטינים נפגעו באירוע. גורם ביטחוני: "מדובר בגבורה של ממש"

תיעוד ההיתקלות בג'נין/רשת קודס

שלושה מחבלים נורו למוות הלילה (שישי) בג'נין על ידי לוחמי גולני בעת פעילות הכוחות לאיתור אמצעי לחימה ותחמושת. הירי לעבר המחבלים ששהו ברכב בוצע מטווח קצר והכוחות תפסו את נשקיהם. כתוצאה מהירי מחבל רביעי נוסף נפצע באורח אנוש. לא דווח על נפגעים בקרב כוחות הביטחון.

במהלך פשיטה של הכוחות במחנה הפליטים, רכב חשוד מסוג מזדה בצבע לבן התקרב ללוחמים ועצר במרחק עשרות מטרים מהם. נוסעי הרכב פתחו בירי מנשקים אוטומטים לעבר החיילים - שבתגובה השיבו באש. בהמשך סרקו הלוחמים את הרכב, ומצאו בו שני רובים מסוג M16 ונשק מסוג "קרלו".

הנשקים שהוחרמו בג'נין. 17 ביוני 2022. דובר צה"ל
הנשקים שהוחרמו/דובר צה"ל

"מדובר בגבורה של ממש", מסרו גורמי ביטחון בהתייחס לתקרית. "הלוחמים פעלו כפי שמצופה מהם. בוצע לעברם ירי מטווח קצר ובתגובה הם הסתערו וירו לעבר המחבלים". על רקע החשש מנקמה בעקבות הרג הפלסטינים, צה"ל העלה את הכוננות באזור.

החמושים ההרוגים בתקרית הם בראא' לחלוח, לאית' אבו סרור ויוסף סלאח. כמו כן, בתי חולים ברחבי ג'נין דיווחו על הגעתם של שמונה פצועים נוספים מירי. בתיעוד מהמקום נראים מושבי הרכב בו נסעו הפלסטינים ספוגים בדם. עוד נראית השמשה האחורית מנופצת כשהיא מחוררת בכדורים.

אתמול נעצרו 11 מבוקשים החשודים בפעילות טרור ברחבי יהודה ושומרון. כמו כן הלוחמים החרימו אמצעי לחימה וכספי טרור שהועברו לחקירת כוחות הביטחון. לא דווח על נפגעים בקרב כוחות הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully