וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם על ארבע: כלב מת מהרעלה במהלך החיפושים אחר גופתה של ספיר נחום

סיסו, כלב מ"יחידת הכלבנים לישראל" מת זמן קצר לאחר ההרעלה. סיסו עבר התעללות במשך שנתיים וחצי לפני שהגיע ליחידה והועבר לידי הכלבן דוד עבדי. "הוא היה קשור אליו בלב ובנפש. הכלב נקבר בשטח בטקס קצר ומרגש"

סיסו, כלב מ"יחידת הכלבנים לישראל" הורעל במהלך החיפושים אחר ספיר נחום, ומת לאחר מכן. סיסו עבר התעללות לפני שנתיים וחצי, ונמסר לכלבן דוד עבדי.

אהרון שטרייכר, דובר יחידת הכלבנים לישראל (יכ"ל) כתב היום כי "אנו מצטערים לספר כי אחד הכלבים הבולטים של יכ"ל, סיסו, הורעל בשטח במהלך החיפושים אחר ספיר נחום, ומת ביסורים זמן קצר לאחר מכן".

סיסו הכלב, הורעל למוות במהלך החיפושים אחר ספיר נחום. 13 ביוני 2022. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים
"היה קשור אליו בלב ובנפש", דוד עבדי והכלב סיסו/תמונות גולשים, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

"לא נשכח את הלוחם על ארבע, שמסר את נפשו שלו למען איתור נעדרים והצלת נפשות בישראל." מסר שטרייכר והוסיף, "הנוהג המסור, דוד עבדי, קיבל את הכלב, לאחר התעללות לפני כשנתיים וחצי, והיה קשור אליו בלב ובנפש. הכלב נקבר בשטח בטקס קצר ומרגש". עוד הוסיף דובר היחידה וציין את "ההקרבה העילאית של הכלבנים-המתנדבים, כמו של הכלבים. אנו מצדיעים להם".

אתמול זוהתה גופתה של ספיר נחום שנעלמה לפני 12 ימים. הגופה זוהתה בתום הליך זיהוי ארוך של הגופה, שנערך במכון לרפואה משפטית באבו כביר אתמול, לאחר שנמצאה סמוך ליישוב איבטין בצפון. בתוך כך, בית המשפט האריך בשמונה ימים את מעצרו של וואלא ג'מאל רובין חלאילה בן ה-34, בן זוגה לשעבר של ספיר נחום, עד ליום שלישי הבא. גם אחיו, עלאא חלאילה, נעצר בחשד למעורבות במעשה, ומעצרו הוארך היום בשבוע, עד ליום ראשון הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully