וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוחות הביטחון הטורקים עצרו סוכנים של משמרות המהפכה שניסו לחטוף ישראלים

עודכן לאחרונה: 13.6.2022 / 10:52

בכיר ישראלי אמר לוואלה! שהמעצר התרחש לפני כמה שבועות כחלק משיתוף הפעולה המודיעיני והביטחוני בין המדינות לסיכול פיגועים איראנים נגד תיירים ישראלים. במטה ללוחמה בטרור מדגישים כי למרות סיכול החטיפה קיים עדיין חשש לפיגועים ולכן אזהרת המסע לישראלים עוד בתוקף

בכיר ישראלי אמר היום (שני) לוואלה! כי כוחות הביטחון של טורקיה עצרו לפני כמה שבועות כמה חשודים שפעלו בשליחות משמרות המהפכה של איראן וניסו לחטוף תיירים ישראלים על אדמת טורקיה.

הבכיר אמר כי המעצר התרחש לפני כמה שבועות כחלק משיתוף הפעולה המודיעיני והביטחוני בין המדינות לסיכול פיגועים איראנים נגד תיירים ישראלים. במטה ללוחמה בטרור מדגישים כי למרות סיכול החטיפה לפני כחודש, עדיין קיים חשש לפיגועים - ולכן אזהרת המסע לישראלים לטורקיה נותרה על כנה.

אתמול פורסם כי ישראל וטורקיה סיכלו לפני כחודש פיגוע של משמרות המהפכה נגד אזרחים ישראלים, ובכיר ישראלי ציין כי הפיגוע היה אמור להתבצע במתווה של חטיפה.

איסטנבול, טורקיה 14 בונבמבר 2021. יואב איתיאל
החשד: איראן ניסתה לחטוף תיירים ישראלים. איסטנבול/יואב איתיאל

לפני שבועיים הודיעו במערכת הביטחון על חידוד אזהרת המסע לטורקיה, והעלו את רמת הסיכון לישראלים במדינה. בהודעת מל"ל לפני שבועיים אמרו כי מדובר באזהרות על רקע איום ממשי כלפי ישראלים בזירה הטורקית. עוד אמרו כי חלה עליה ברמת האיום גם במדינות נוספות הגובלות באיראן. "לפיכך, על אזרחים ישראלים לשמור על עירנות ולהקפיד על כללי הזהירות הנדרשים בכל נסיעה לאחת ממדינות אלו".

ההתנקשות בבכיר משמרות המהפכה חסן סיאד חודאי אירעה שבוע לפני פרסום האזהרה. החיסול שהתרחש בלב טהראן, יוחס לישראל, ובאיראן איימו לנקום בה על כך. חודאי עצמו הוביל את התוכנית של משמרות המהפכה להתנקש בחייהם של מתנגדי איראן מסביב לעולם, כולל ניסיונות כושלים להרוג דיפלומט ישראלי וגנרל אמריקני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully