וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: ישראל וטורקיה סיכלו פיגוע איראני נגד יעדים ישראלים במדינה

עודכן לאחרונה: 12.6.2022 / 17:40

הסיכול אירע לפני כחודש ולפי בכיר ישראלי היה אמור להתבצע במתווה של חטיפה. לפני כשבועיים הודיעו המל"ל ומערכת הביטחון על חידוד אזהרת המסע לטורקיה והעלאת רמת הסיכון בה לישראלים. ההודעה על הסיכול מגיעה על רקע מספר הולך וגדל של תקיפות המיוחסות לישראל נגד איראן

בווידאו: בנט ההתייחסות מרומזת לחיסול הבכיר האיראני אומר עידן החסינות של המשטר האיראני/מערכת וואלה!

ישראל וטורקיה סיכלו לפני כחודש פיגוע של משמרות המהפכה האיראנים נגד אזרחים ישראל - כך הותר היום (ראשון) לפרסום. בכיר ישראלי ציין כי הפיגוע היה אמור להתבצע במתווה של חטיפה. לפני שבועיים הודיעו במערכת הביטחון על חידוד אזהרת המסע לטורקיה, והעלו את רמת הסיכון לישראלים במדינה.

בהודעת מל"ל לפני שובעיים אמרו כי מדובר באזהרות על רקע איום ממשי כלפי ישראלים בזירה הטורקית. עוד אמרו כי חלה עליה ברמת האיום גם במדינות נוספות הגובלות באיראן. "לפיכך, על אזרחים ישראלים לשמור על עירנות ולהקפיד על כללי הזהירות הנדרשים בכל נסיעה לאחת ממדינות אלו".

נמל באנטליה, טורקיה. ShutterStock
הפיגוע סוכל לפני כחודש בטורקיה. נמל באנטליה/ShutterStock

עוד נכתב בהודעה כי "מזה מספר שבועות, וביתר שאת מאז האשמתה של איראן את ישראל במותו של קצין משמרות המהפכה בשבוע שעבר, גובר החשש במערכת הביטחון מפני ניסיונות איראניים לפגוע ביעדים ישראליים ברחבי העולם".

ההתנקשות בבכיר משמרות המהפכה חסן סיאד חודאי אירעה שבוע לפני פרסום האזהרה. החיסול שהתרחש בלב טהראן, יוחס לישראל, ובאיראן איימו לנקום בה על כך. חודאי עצמו הוביל את התוכנית של משמרות המהפכה להתנקש בחייהם של מתנגדי איראן מסביב לעולם, כולל ניסיונות כושלים להרוג דיפלומט ישראלי וגנרל אמריקני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully