וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח המתנדב כבר תקף שוטרים בעבר: "קיים סיכון שיתנהג ככה שוב"

עודכן לאחרונה: 12.6.2022 / 18:07

בשנת 2013 הואשם הנהג החשוד בתקיפת שוטרים. תסקיר של שירות המבחן שנערך לו הצביע על "מאפייני אישיות ילדותיים" ועל "עמדה קורבנית, תוך קושי לבחון ולראות את צרכי האחר", ואנשי השירות התרשמו "מקיומה של רמת סיכון להישנות התנהגות פורצת גבולות"

זירת התאונה בכביש 412/משטרת ישראל

החשוד המרכזי ברצח מתנדב המשטרה עמיחי כרמלי כבר הסתבך בעבר - כך התברר היום (ראשון).

ב-2013 הוגש נגד החשוד כתב אישום בגין תקיפת שוטרים. תסקיר של שירות המבחן, שבדק אז אם לשחרר אותו לחלופת מעצר, הצביע על "מאפייני אישיות ילדותיים" של החשוד, ואנשי השירות סברו כי יש לו "עמדה קורבנית, תוך קושי לבחון ולראות את צרכי האחר". לבסוף נכתב כי שירות המבחן "התרשם מקיומה של רמת סיכון להישנות התנהגות פורצת גבולות".

סנגורו של אחד החשודים מסר בתגובה כי לא הוא זה שנהג ברכב. "מדיון הארכת המעצר עלה כי מרשי לא נהג ברכב ולא הייתה לו כל יכולת להשפיע על התאונה והתוצאה הטראגית שקרתה", מסר עו"ד זאב לקט, "הראיה לכך שמעצרו הוארך בשלושה ימים בלבד. אנו מקווים כי עם התקדמות החקירה הוא ישוחרר ממעצרו".

עמיחי כרמלי, מתנדב משטרה שנהרג במחסום משטרתי בראשון לציון. 11 ביוני 2022. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
החשוד בדריסתו כבר הסתבך בעבר. כרמלי/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כרמלי, מתנדב ותיק באגף התנועה, נדרס למוות במחסום לבדיקת שיכרות בדרך המכבים בראשון לציון, סמוך לצומת בית דגן. זאת, על פי החשד, כשהרכב בו נסעו חמישה בני אדם התנגש במחסום ופגע בו ובשני מתנדבים נוספים שהיו במקום ונפצעו באורח קל. במשטרה חושדים כי טרם המקרה, החמישה היו מעורבים בתאונת דרכים נוספת בעיר - במהלכה פגעו במונית ונמלטו.

בית משפט השלום בראשון לציון האריך הלילה את מעצרם של החמישה. המשטרה טוענת כי הנהג החשוד, תושב רהט כבן 30, היה תחת השפעת אלכוהול, ומייחסת לו חשד לרצח. מפרוטוקול דיון הארכת המעצר עולה כי החבורה חגגה קודם לכן במקום בילוי בראשון לציון, ונטען כי הם הפריעו לתנועה ואף רקדו על הכביש. לפי החשד, כשהבחינו בניידות משטרה הם נמלטו לאחד מכלי הרכב. המשטרה פתחה במרדף אחריהם, שהסתיים בדריסתו שלו כרמלי ובפציעה של שני בני אדם נוספים. אחד החשודים לא הופיע בבית משפט כי מאושפז עדיין בבית חולים.

עמיחי, תושב העיר בן 46, הותיר אחריו אישה, קרן, את שני ילדיו - יובל בת ה-19 ושגיא בן ה-16, את אביו יצחק, ואת שני אחיו עמית וערן. הוא שירת כמתנדב באגף התנועה יותר מ-15 שנים ובמשטרה סיפרו כי הוא נהג להתנדב במשמרת המורכבת של הלילה שבין שישי לשבת ולערוך בדיקות שיכרות לנהגים ולשמור על בני הנוער המבלים. מועד הלווייתו של כרמלי יפורסם בהמשך והוא יועלה לדרגת רס"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully