וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עמיחי כרמלי התנדב למשימות הקשות ביותר. אנחנו צריכים במשטרה אנשים כמוהו"

עודכן לאחרונה: 12.6.2022 / 8:30

מפקד יחידת התנועה במחוז השרון אמר ל-103FM כי דריסתו למוות של מתנדב המשטרה בראשון לציון היא "סוג של פרשת מים" במלחמה בכבישים: "אנשים שלוקחים כלי רכב ועושים מה שהם רוצים, ומסכנים אותנו ואת המשפחות שלנו". מעצר החשודים במעורבות בתאונה הוארך

זירת התאונה בכביש 412/משטרת ישראל

מפקד משטרת התנועה במחוז השרון, רפ"ק משה בללי, אמר הבוקר (ראשון) כי דריסתו למוות של מתנדב המשטרה עמיחי כרמלי היא "סוג של קו פרשת מים", וכי "אנחנו מבינים שיש פה צורך בהגברת המשילות".

בריאיון ל-103FM שיבח בללי את כרמלי. "מתנדב ותיק, [איש] של תרומה, ערכים. אוהב לתת מעצמו. היה נרשם למשמרות הקשות ביותר, במשמרות שבהן אנחנו יודעים שאנשים יוצאים החוצה ושותים ונוהגים בפרעות. אלה המשמרות שהוא בחר להיות בהן וזה מסמל בדיוק את האדם שהוא היה", סיפר.

כרמלי, מתנדב ותיק באגף התנועה, נדרס למוות במחסום לבדיקת שיכרות בדרך המכבים בראשון לציון, סמוך לצומת בית דגן. זאת, על פי החשד, כשהרכב בו נסעו חמישה בני אדם התנגש במחסום ופגע בו ובשני מתנדבים נוספים שהיו במקום ונפצעו באורח קל. במשטרה חושדים כי טרם המקרה, החמישה היו מעורבים בתאונת דרכים נוספת בעיר - במהלכה פגעו במונית ונמלטו.

עמיחי כרמלי, מתנדב משטרה שנהרג במחסום משטרתי בראשון לציון. 11 ביוני 2022. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
"מתנדב ותיק, איש של תרומה וערכים". כרמלי/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בית משפט השלום בראשון לציון האריך הלילה את מעצרם של החמישה. המשטרה טוענת כי ראני כמלאת, תושב רהט כבן 30, נהג ברכב תחת השפעת אלכוהול, ומייחסת לו חשד לרצח. מפרוטוקול דיון הארכת המעצר עולה כי החבורה חגגה קודם לכן במקום בילוי בראשון לציון, ונטען כי הם הפריעו לתנועה ואף רקדו על הכביש. לפי החשד, כשהבחינו בניידות משטרה הם נמלטו לאחד מכלי הרכב. המשטרה פתחה במרדף אחריהם, שהסתיים בדריסתו שלו כרמלי ובפציעה של שני בני אדם נוספים. אחד החשודים, טמיר כלמאת, לא הופיע בבית משפט כי מאושפז עדיין בבית חולים.

"מי שהיה בזירה, ראה שם זירת פיגוע לכל דבר ועניין. הוא (הנהג) פגע בכלי רכב, לא האט, הוא העיף שוטרים, העיף מתנדבים. לא עניין אותו כלום, הוא לא חשב לעצור", הוסיף בללי, ואמר כי בישראל מתנהלת "מלחמה" בכבישים. "יש פה אנשים שלוקחים כלי רכב ועושים מה שהם רוצים, מסכנים אותנו, את המשפחות שלנו. אנחנו צריכים אנשים כמו כרמלי, אלה אנשים שנותנים ערך מוסף. חשוב באמת לקרוא לאנשים לבוא לעזור לנו. אנחנו צריכים אנשים טובים שיבואו להתנדב ולהילחם בתופעה הזאת".

עוד בוואלה!

"רקדו על הכביש": הוארך מעצר החשודים ברצח מתנדב המשטרה עמיחי כרמלי

לכתבה המלאה
זירת התאונה בכביש 412. 11 ביוני 2022. דוברות משטרת ישראל
"יש פה אנשים שלוקחים כלי רכב ועושים מה שהם רוצים". זירת התאונה/דוברות משטרת ישראל

הוא הדגיש עד כמה משמעותיים המתנדבים בכוחות המשטרה. "יש המון מתנדבים בכל הארץ. יש מספרים גדולים של אלפים", סיפר, ללא המתנדבים האלה, אנחנו חסרים".

עמיחי, תושב העיר בן 46, הותיר אחריו אישה, קרן, את שני ילדיו - יובל בת ה-19 ושגיא בן ה-16, את אביו יצחק, ואת שני אחיו עמית וערן. הוא שירת כמתנדב באגף התנועה יותר מ-15 שנים ובמשטרה סיפרו כי הוא נהג להתנדב במשמרת המורכבת של הלילה שבין שישי לשבת ולערוך בדיקות שיכרות לנהגים ולשמור על בני הנוער המבלים. מועד הלווייתו של כרמלי יפורסם בהמשך והוא יועלה לדרגת רס"ב.

בללי היה זה שבישר אתמול למשפחתו של כרמלי על התקרית. "זה אירוע לא פשוט מבחינת המשפחה. אנחנו נלווה אותה איתנו, היא חלק מהמשטרה מעתה ועד עולם", אמר, "הייתה אווירה לא פשוטה, אבל נעשה הכול בשביל לעזור למשפחה הזאת. זו משפחה שלנו, של משטרת ישראל, של מדינת ישראל. כמו שהאבא נתן את כולו לטובת המדינה, לטובת האזרחים, אנחנו נהיה עבור המשפחה הזאת כל הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully