וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפחיד וקשה לצפייה: אורנגאוטן תועד תוקף מבקר בגן החיות

עודכן לאחרונה: 9.6.2022 / 13:52

מבקר בגן חיות באינדונזיה התגרה באורנגאוטן וההוא החזיר מלחמה. בתיעוד שפורסם ברשת נראה הקוף אוחז בחולצתו של המבקר ואז ברגלו ומסרב לשחרר: "אורנגאוטנים הם חזקים. הוא יכול היה לקרוע אותו לחתיכות קטנות"

אורנגאוטן חטף חולצה ממבקר בגן החיות - ולבש אותה/צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יאיר דניאל

מבקר בגן החיות באינדונזיה קיבל שיעור חשוב בשני האחרון: לא להתגרות בבעלי חיים, גם אם הם מאחורי סורגים. חסנאל אריפין ניצל את העדרות צוות גן החיות כדי לקפוץ מעל מעקה הבטיחות, להתקרב אל כלוב הקופים ולהתגרות באורנגאוטן, שלא נוטה להסתבך עם בני האדם. בן ה-19 המשיך להתגרות באורנגאוטן המקומי עד שהוא החליט להחזיר מלחמה בסרטון שצבר יותר מ-16.5 מיליון צפיות בטוויטר בלבד (ומאז פורסם גם בטיקטוק ויוטיוב).

בסרטון שצולם בגן החיות "קסאנג קולים" שבמחוז ריאו, אינדונזיה, נראה האורנגאוטן תופס בחולצתו של המבקר ומושך אותו אליו. בסופו של דבר מצליח האורנגאוטן לתפוס ברגלו של הנער וכמעט מפיל אותו לרצפה. הוא מסרב לשחרר גם כשאחד מעוברי האורח נרתם לעזרתו.

"המבקר רצה לצלם סרטון וליצור תוכן ברשת ללא רשותנו", שומר גן החיות שזוהה בשם אידס אמר ל-nypost, "הוא חצה את מחסום טווח הבטיחות. זה מאוד מסוכן ומפר את כללי גן החיות. כבר נזפנו בבחור. נא לקחת את הכללים ברצינות".

צפו בתקרית המפחידה:

"זו הייתה התנהגות אידיוטית ומטופשת", אמר אידס, "הוא העמיד את עצמו ואחרים בסכנה גדולה. הזכרתי לצוות העובדים שידאגו שלאף מבקר לא תהיה הזדמנות לעשות זאת שוב". לדברי צוות גן החיות, הבחור הצליח לדלג בסתר על הגדר כאשר אנשי הצוות היו בהפסקת צהריים. אריפין לא סבל מפציעות ושוחרר בסוף ע"י עובר האורח שהזעיק את אנשי הצוות למקום. הבחור סולק מיד מגן החיות וננזף בידי הצוות.

זרועותיו של האורנגאוטן יכולות להגיע לאורך של יותר משני מטרים, על פי קרן חיות הבר העולמית והם בדרך כלל אינם אגרסיביים כלפי בני אדם. עם זאת, הם נחשבים לחזקים פי חמישה עד שבעה מבני אדם. "הם חזקים מספיק כדי לקרוע אתכם לחתיכות. הם ילכו קודם על הפנים והידיים שלכם", כתב אחד מהמגיבים לסרטון ברדיט ואחר הוסיף: "ללא ניסיון ההתגרות שלו, ככל הנראה שהאורנגאוטן לא היה עושה דבר. אורנגאוטנים הם מהקופים היותר צייתניים שקיימים. אף אחד לא תיעד מוות של אדם מאורנגאוטן". אדם נוסף כתב: "האורנגאוטן הזה היה בבירור נסער, אבל נראה שהוא לא רצה לגרום לנזק רציני יותר ממה שיכולתי לראות, אבל אני לא מומחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully