וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שמתחבא בתמונה הזאת יחשוף את התכונה הכי גרועה שלכם

9.3.2023 / 0:02

תמונה שבה ניתן לראות ארבעה דברים שונים חושפת מאפיין רע שלכם - מנרקסיזם, דרך עודף חשיבות עצמית ואפילו חוסר באמפתיה. אז מה הדבר הראשון שאתם ראיתם?

מה אתם רואים בתמונה הזו ומה זה אומר עליכם?/@itsme.fuzz/

יוצרי תמונת אשליה אופטית ייחודית טענים שהיא יכולה לחשוף הרבה עליכם כבני אדם, ושהדבר שאתם רואים ראשון בתמונה יחשוף את הסוד על אחד הדברים הגרועים ביותר באישיות שלכם.

התמונה היא מבחן אישיות חזותי, כשלפי הניו יורק פוסט, מבחני אישיות חזותית נמשכים שניות בלבד - אך יש מי שטוען שהם יכולים לתת לנו הבנה טובה יותר של המאפיינים השונים המרכיבים את מי שאנחנו באמת. הרעיון מאחורי זה אומר שמה שהעיניים שלנו נמשכו אליו תחילה אומר הרבה על תכונת האישיות הכי נרקיסיסטית שלנו. באופן כללי, לנרקיסיסטים יש תחושה מעוותת של דימוי עצמי עם צורך בהערצה מתמדת, ולרוב יש להם חוסר אמפתיה.

צפו בתמונה - מה הדבר הראשון שאתם רואים?

תמונה אשליה אופטית. your tango, צילום מסך
תמונה אשליה אופטית/צילום מסך, your tango

אני רואה

אישה
נהר
גשר
סירה
9782 משתתפים

קיימים ארבעה דברים אפשריים שניתן לראות בתמונה - אישה, נהר, גשר וסירה. הדבר הראשון שהעיניים שלכם ראו חושף סוד על האישיות שלכם, כולל כמה נרקסיסטים אתם וכמה אתם מראים את זה החוצה .משמעות המושג נרקיסיזם במובנו היום-יומי היא התמקדות-עצמית או עיסוק יתר בעצמי. במובן של התמונה המושג נרקיסיזם משמש לתיאור אנשים שמחשבתם ושיחתם מתמקדות בעצמם.


עוד תמונות דומות
מה שתראו בתמונה הזו יחשוף האם אתם מאושרים בחיים

מה שתראו בתמונה הזו יקבע אם יש לכם מוח גברי או נשי

אז מה כל דבר אומר?

האישה: אם ראיתם אותה קודם, אז התכונה הכי גרועה שלכם היא שאתם קודם מסתכלים על מאפיינים פיזיים. זה לא אומר שאתם חלולים או שופטים אנשים על פי המראה שלהם, אבל זה אומר שזה מה שאתם עושים כשאתם מתוחים. יש לכם נטייה להשוות את המראה החיצוני שלכם לאחרים, ואתם לא יכולים להפסיק לחשוב על המראה האישי שלכם כשיש לכם חוסר ביטחון.

הנהר: אם קודם נתקלתם בנהר, זה אומר שאתם מתמקדים יותר מדי בסטטוס החברתי שלכם, כלומר שאתם מבינים את האיכות של מערכות היחסים שלכם וזה חשוב לכם יותר מכל דבר אחר. כמובן שזה לא דבר רע, אבל אנשים עם מאפיין חברתי כזה מתקשים להתקדם בקריירה שלהם ולעיתים נמצאים בבעיה עם אנשים שהם אוהבים מאחר והסטטוס החברתי שלהם חשוב להם יותר מאיך שהם מתייחסים לאחרים.

הגשר: ראיתם אותו קודם? יש לכם חוסר באמפתיה. מאפיין כזה לא אומר שאתם אנשים קרים או שאין לכם רגשות, אבל זה אומר שאיך אנשים אחרים מרגישים לא תמיד נמצא בראש מעייניכם. האינסטינקט הראשוני שלכם הוא לא לבדוק אחרים, ואתם לא תמיד שמים לב כשאנשים אחרים עצובים.

הסירה: אם ראיתם אותה קודם, יש לכם בעיה עם תחושת החשיבות העצמית שלכם. לפעמים תחושו שיש לכם את כל מה שצריך כדי להשלים משימה מסוימת ולא תבקשו עזרה מאנשים אחרים, מה שישאיר אתכם עם קשיים. תשאירו את האגו שלכם בצד ותעזרו גם בכישורים של אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully