וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שתראו בתמונה הזו יחשוף האם אתם מאושרים בחיים

24.9.2022 / 22:15

גירסא חדשה של תמונת אשליה אופטית מוכרת מנסה לנתח אתכם - האם אתם אנשים שמחים שנוטים להסתמך על הקרובים עליכם או האם אתם עוברים תקופה קשה של חוסר ודאות?

גלריית תמונות הזויה של דייטים דמיוניים, לוטשה בפוטושופ בחובבנות מוכוונת עבור Reddit/צילומים: מתוך Reddit

עיצרו, הביטו בתמונה שלמטה וחישבו מה הדבר הראשון שראיתם בה, ואז תחזרו הנה.

התמונה הזו שותפה בטיקטוק על ידי ערוץ ברייט סייד, כשהקול שברקע מסביר שחלק מהאנשים רואים ליבת תפוח, בעוד שאחרים רואים את הפרופיל של שני אנשים. התמונה הזו היא גרסה מודרנית לאשליית האגרטל המפורסמת של הפסיכולוג הדני אדגר רובין שפיתח אותה ב-1915 לערך. באשלייה שלו התמונה המרכזית היא אגרטל ולא ליבת תפוח, בעוד שגם בה יש שני פרופילים בכל צד.

מה אתם רואים?

ליבת תפוח
פרופיל של 2 אנשים
16592 משתתפים

מה זה אומר עליכם?

"אם ראיתם תפוח, זה אומר שאתם לוקחים את הדברים כמו שהם, ואתם אנשים ששמחים עם מה שיש לכם בחיים", מסביר הקול את המשמעות הפסיכולוגית של תמונת האשליה, "אתם יודעים שאתם תמיד יכולים לסמוך על האנשים הקרובים אליכם ושהם יתמכו בכם, לא משנה מה יקרה. אתם תמיד במצב רוח טוב, וזה עובר ומקרין גם לאחרים".

אם ראיתם קודם את הפרופילים של האנשים, מערכות יחסים הן העדיפות העליונה שלכם. "ייתכן שאתם עוברים תקופה של חוסר יציבות עם מישהו שקרוב אליכם", ממשיך ההסבר, "זיכרו שהדבר הכי טוב לעשות זה לדון ולדבר על מה שעובר עליכם ולא לשמור בלב. הדברים רק ישתפרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully