וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה שלחה תמונות עירום לתלמיד - והתגובה שלו הותירה אותה בהלם

21.6.2022 / 23:40

אשת צוות שעבדה בבית ספר תיכון, יצרה קשר חריג עם אחד התלמידים שלה, לאחר ששמעה שהוא נמשך אליה. היא שלחה לו תמונות "בלתי הולמות" שלה והוא החליט להגיב באופן קצת שונה ממה שהיא ציפתה

מורה מארה"ב הואשמה בשליחת תמונות עירום וסרטון בלתי הולם לתלמיד בן 16, לאחר שהגיעו אליה שמועות שהוא מחבב אותה. לפי הדיווחים בארצות הברית, אייבי רנו בת ה-28, עומדת בפני כתב אישום לאחר ששלחה לקטין תמונה שלה כשהיא חשופת חזה, ואחת נוספת בה היא עירומה לגמרי.

רנו לימדה בבית הספר התיכון של אוקלהומה הממוקם במידווסט סיטי, ועבדה שם גם כעוזרת מאמן הכדורגל. היא הכירה את הנער הצעיר באימון שבו קבוצות מהתיכון ומחטיבת הביניים חולקות את אותו המתחם. לדבריה היא "שמעה שמועות שהוא נמשך אליה ונהנה להביט בה כשהיא רצה". עוד באותו היום הוסיפה המורה את הנער למדיה החברתית "סנאפצ'ט", ולכאורה, שלחה לו שלוש או ארבע תמונות עירום שלה וסרטון לא הולם.

תגובת הנער: שלמי לי כסף או שאהרוס אותך

הנער מיהר להראות את הצילומים למספר חברים שלו בקבוצה ולא פחות גרוע מכך - הוא ניסה לסחוט את המורה. הוא הפציר בה שתעביר לו כסף או שהוא "יהרוס לה את הקריירה ויפרסם את התמונות" ששלחה. רנו העבירה לו 120 דולר בהעברה מקוונת בעקבות הסחיטה. לפי מקורות, היא הודתה ששלחה את התמונות בפני חוקרי המשטרה, אך טענה כי מעולם לא הייתה לה מערכת יחסים פיזית עם הנער, וכי הייתה בטוחה שהוא בן 18.

יחד עם זאת היא הודתה שבאחת מהשיחות שניהלו הם דנו ב"בילוי משותף", אבל הדבר לא יצא לפועל. הקשר הבלתי חוקי ביניהם הסתיים כאשר מורה אחרת שמעה את הצעיר מספר לחברו לכיתה: "המורה שלחה לי תמונות עירום" - והיא דיווחה להנהלת בית הספר ולרשויות החוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

דובר המחוז אמר: "בכירים קיבלו את ההודעה על קשר שמתקיים לכאורה, בין עובד צוות לתלמיד. דיווחנו על המידע לרשויות אכיפת החוק כדי שתוכל להתנהל חקירה במיידי. אשת הצוות אינה מועסקת יותר במוסד הלימודי. אנו נמשיך לשתף פעולה עם הרשויות".

גיל ההסכמה באוקלהומה הוא 16, אך עדיין ניתן להגיש כתב אישום נגד מבוגרים הנמצאים בעמדת מרות או סמכות בגין קיום יחסים מיניים עם בני 18 ומטה. רנו עומדת כעת בפני אישום על שימוש בטכנולוגיה ליצירת קשרים מיניים עם קטין, כך נכתב במסמכי בית המשפט.

  • עוד באותו נושא:
  • סלפי
  • מורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully