וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיר נחום עדיין נעדרת: "אנחנו לא ישנים כבר 4 ימים, רק רוצים לשמוע את קולה"

עודכן לאחרונה: 6.6.2022 / 17:58

החיפושים אחרי נחום, בת 23 ואם לשניים מעכו, נמשכים. דודתה אמרה כי היא מקווה שאחייניתה תשוב לביתה בשלום. "היא ילדה טובה, אמא מדהימה, נשמה טהורה, היא לא פגעה בזבוב", סיפרה בריאיון ל-103FM. המשטרה: הנחת העבודה היא שהנעדרת בחיים

בווידאו: הצהרה של מפקד תחנת עכו אודות החיפושים אחר ספיר נחום/צילום: דוברות המשטרה ושלומי גבאי

"היא ילדה טובה, אמא מדהימה, נשמה טהורה, היא לא פגעה בזבוב. אנחנו לא מתפקדים כבר ארבעה ימים, בלי שינה, בלי לאכול, בלי לשתות. רק טלפונים רצים כל היום, ומחשבות. לשמוע משהו חדש ממנה, לשמוע את הקול שלה, שהיא חזרה הביתה. אנחנו אוהבים אותה ומתגעגעים אליה, שתחזור הביתה בשלום" - כך אומרת הבוקר (שני) הודיה טל עזריה, דודתה של ספיר נחום, שעדיין נעדרת מאז השבוע שעבר.

"עדיין בחיפושים, אין לנו הרבה מידע", סיפרה בריאיון ל-103FM. "היא יצאה מהבית, לקחה את הילדה לגן, עלתה לרכב שלו, יצאה ממנו, עלתה עליו שוב, ומאז נעלמו עקבותיה. היא עלתה לרכב של אבא של הילדים שלה, זה מה שנראה במצלמות שפתחו, בן זוגה היה האדם האחרון שראתה".

"אני מעריכה שעשו לה כיפה אדומה, שיש פה עוד שותף, שיש פה עוד מישהו שקשור לעניין הזה", הוסיפה. "אני רוצה לחשוב שספיר עדיין בחיים, אני לא רוצה לחשוב אחרת".

האזינו לריאיון המלא

ספיר נחום, נעדרת מעכו. באדיבות המשפחה
"נשמה טהורה". נחום/באדיבות המשפחה

בן זוגה לשעבר של הנעדרת, בן 34 וכוכב טיקטוק המוכר למשטרה, נעצר ביום שישי, שוחרר ונעצר שוב בשל התפתחות בחקירה. ככל הנראה, הוא האחרון שראה אותה טרם נעלמה והוא חשוד בקשירת קשר לחטיפתה. עורך הדין פארס בריק המייצג אותו מטעם הסנגוריה הציבורית אמר לוואלה! כי "הוא אינו מכחיש שראה אותה אבל הם לא בקשר זוגי. היא אמא של הילדה שלו, ויותר מזה אין ביניהם שום דבר".

בית משפט השלום בחיפה החליט להאריך את מעצרו של החשוד בשבוע, עד יום שני הבא. במשטרה ביקשו להאריך את המעצר ב-15 ימים, אך השופט אמיר סלאמה נעתר חלקית לסניגור עו"ד אביעד חייט, וצמצם את ימי המעצר. בנוסף אסר השופט את פרסום שמו של החשוד ופרטים מזהים שלו.

"לא הכרתי אותו, הוא גם לא עניין אותי, ראיתי אותו אולי פעמיים שלושה", אמרה טל-עזריה בריאיון ל-103FM, "להגיד לך שצידדתי בקשר הזה? ממש לא, לא אהבתי את זה. אבל תשמע, לא היה לי הרבה מה לעשות. הלוואי וכן יכולתי. לא אהבתי את הקשר הזה, זה לא התאים. הם לא הסתדרו, היא תבעה ממנו מזונות, הוא לא אהב את זה. הם ביחד עוד מהתקופה שבה היא הייתה חיילת".

עוד בוואלה!

השיחה האחרונה, הטלפון שנשאר בבית והאקס החשוד: היעלמות ספיר נחום - דקה אחר דקה

לכתבה המלאה

"היא לא אחת שתעזוב את הילדים שלה. היא לא אחת שתברח. אין דבר כזה", אמרה טל-עזריה בשיחה עם וואלה! הבוקר. "מישהו לקח אותה בניגוד לרצונה ואני בטוחה שגם היו לו שותפים לזה. אמן שימצאו אותה במהרה". היא הסבירה כי הקשר בין השניים התחדש בגלל תביעת המזונות, וכי היא הייתה זקוקה לחתימה של החשוד על ייפוי כוח להחלטות על הילדים. "אני חושבת שבגלל שהיא תבעה אותו אז הוא פשוט רצה לעשות לה רע. גם ככה הוא כבר לא הכיר בהם, בילדים האלה".

החיפושים נמשכים

עשרות השתתפו בימים האחרונים בחיפושים אחר נחום, המתנהלים בשדות ובחורשות באזור הכפר איבטין, בית העלמין תל רגב והיישוב רכסים. מדובר בתא שטח קשה, שכולל חלקים סבוכים ביותר, מסולעים ותלולים, שבשגרה משמש את צה"ל לאימוני נהיגה מבצעית.

החיפושים אחר נחום נמשכים גם היום. בתדרוך, אמר מפקד תחנת עכו, סנ"צ ניר ג'מבר, כי הנחת העבודה של הכוחות היא שהנעדרת בחיים. בנוסף, היום התקבלה אינדיקציה ממוקדת יותר באיזור החיפושים באיבטין, ממש מאחורי החפ"ק שהוקם.

"אנו רוצים למצוא אותה וזו הסיבה שאנחנו פה", אמר ג'מבר. "חמישה ימי חיפוש, עובדים מיום שבת, לא חג, לא שבתות, הופכים כל אבן. כל מקום שראו אותה. כל משטרת ישראל על הרגליים כדי למצוא אותה, עם רחפנים, סוסים, מטוסים, כל האמצעים. קיבלנו אינדיקציה על האזור הזה, קיבלנו אינדיקציה נוספת הרבה יותר קרובה. זה מה שיש לנו עד כה . המסר לציבור: כל מי שחושב שראה, כל מי שיש לו כל דבר קטן שיכול לסייע - נא להעביר לתחנת המשטרה".

חיפושים  אחר ספיר נחום 6 ביוני 2022. שלומי גבאי
החיפושים אחר נחום, הבוקר/שלומי גבאי

נחום בת ה-23, חיילת משוחררת ואם חד-הורית לבת שנתיים ובן שמונה חודשים מעכו, יצאה ביום חמישי מעט אחרי השעה 08:00 בבוקר מגן הילדים שבו השאירה את בתה. היא נראתה במצלמות אבטחה עולה, יורדת ועולה שוב לרכבו של בן זוגה לשעבר, ואחר כך גם צועדת לעבר הבית שבו היא מתגוררת עם אמה ואחותה - אך היא לא הגיעה לשם.

בערב הודיעה המשפחה המודאגת למשטרה על היעדרותה. יכ"ל, יחידת הכלבנים לישראל והמשטרה, פרסמו הודעות הקוראות לציבור לסייע במאמצים לאתר את ספיר נחום בריאה ושלמה. "מאז שקיבלנו את ההודעה מהמשפחה אנחנו סביב השעון בעדיפות הגבוהה ביותר במאמצים לאתרה", אמר סגן-ניצב ג'מבר, "אם מישהו יודע את מקום המצאה, או שראה אותה מאז נעלמה או שיודע פרט כלשהו שעשוי לסייע באיתורה, חשוב מאד שיתקשר בהקדם האפשרי לתחנת משטרת עכו בטל' 04-9876744 או למוקד 100 של המשטרה בכל הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully