וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ נועד עם ראש ממשלת הודו מודי: "הזדמנות לחזק את הערכים המשותפים"

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 21:16

גנץ נסע לביקור במדינה לציון 30 שנה ליחסים הביטחוניים והדיפלומטיים בין ישראל להודו. הוא הודה למודי על שיתופי הפעולה הביטחוניים בין המדינות ואמר כי שיפור הקשרים יחזק "את יכולתן של המדינות להתמודד עם האתגרים שלפתחן"

בווידאו: ביקורו של בני גנץ בהודו/צילום: Lakshdeep sharma

שר הביטחון בני גנץ נפגש היום (חמישי) עם ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, במסגרת ביקורו לציון 30 שנה ליחסים הביטחוניים והדיפלומטיים בין ישראל להודו. במהלך הביקור גנץ הודה למודי על "הזדמנות להעמיק את שיתופי הפעולה הביטחוניים בין המדינות ולחזק את יציבות העולם והערכים המשותפים לישראל והודו".

מוקדם יותר התקבל גנץ במסדר כבוד כאורחו של שר ההגנה ההודי ראג'נאת סינג ודן איתו בחיזוק שיתוף הפעולה הביטחוני בין המדינות. בנוסף, קיים פגישה עם ראש המטה לביטחון לאומי של הודו אג'יט דובל.

שר הביטחון בני גנץ בביקור נועד עם ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי בהודו. 02.06.22. India orime minister office, אתר רשמי
"מודה על ההזדמנות להעמיק את שיתופי הפעולה הביטחוניים". בני גנץ/אתר רשמי, India orime minister office

במסגרת פגישתו עם ראש ממשלת הודו, הדגיש שר הביטחון את ההזדמנות להעמיק את שיתופי הפעולה בין הודו וישראל, תוך חיזוק היציבות בעולם והערכים המשותפים ויצירת מסגרות שיחזקו את הביטחון ואת הכלכלה של שתי המדינות.

עוד אמר שר הביטחון גנץ כי "הודו היא מעצמה תעשייתית, וישראל היא מעצמה טכנולוגית - שיתוף הפעולה בין המדינות יכול להביא לחיזוק משמעותי של יכולתן של המדינות להתמודד עם האתגרים שלפתחן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully