וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן פרסמה רשימה של אנשי עסקים ישראלים שהגדירה כמטרות לחיסול

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 15:14

חמשת הישראלים המופיעים בתמונות שפורסמו באיראן מגיעים מתחומי הביטחון והסייבר. לפי כלי התקשורת האיראניים ברשימה של משמרות המהפכה נכללו גם פרטי בני משפחותיהם וכתובתיהם של אותם ישראלים

בווידאו: מסע ההלוויה של חסן סייד חודיאי בטהראן/צילום: רויטרס

אתר החדשות האיראני "פארס" פרסם אמש (ראשון) רשימה של חמישה אנשי עסקים ישראלים שמשמרות המהפכה הגדירו כמטרה חיסול. הרשימה כללה תמונות של אותם אנשים, יחד עם פרטים מדויקים על בני משפחותיהם, כתובת ביתם וכתובת מקום העבודה שלהם. באתר נטען כי ישראלים אלה מעורבים ב"חבלה באיראן", ונכתב באיום שעליהם "לחיות בסתר".

בחמש התמונות מופיעים האלוף עמוס מלכא, שכיהן כראש אמ"ן; עמיר לוינטל, המייסד והמנכ"ל של חברת הסייבר Cylus; גל גנוט, בוגר יחידת 8200 לשעבר ומנהל חברת ההכשרות אנליזה; ענבל אריאלי, מייסדת חברת ההייטק Synthesis, ועמית מלצר, עליו נכתב כי הוא מומחה בתחום טכנולוגיות הסייבר ההגנתי.

אנשי עסקים ישראליים שנמצאים על הכוונת של משמרות המהפכה. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
תמונות הישראלים שפורסמו באיראן, אתמול/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פרסום זה מגיע לאחר שבשבוע שעבר חוסל בכיר במשמרות המהפכה חסן סייד חודאי בלב טהראן, בהתנקשות שיוחסה לישראל. מוקדם יותר היום דווח כי מפקד משמרות המהפכה חוסיין סלאמי אמר לקרובי משפחתו של הבכיר כי איראן תנקום את מותו "שנגרם על ידי הציונים".

חודאי הוביל את התוכנית של הארגון להתנקש בחייהם של מתנגדי איראן מסביב לעולם, כולל ניסיונות כושלים להרוג בכירים ישראלים ואמריקנים.

בצל האיומים מצד איראנים לפגוע בישראלים בחו"ל, הודיעו המל"ל ומערכת הביטחון על חידוד אזהרת המסע לטורקיה ומדינות הגובלות באיראן. "מזה מספר שבועות, וביתר שאת מאז האשמתה של איראן את ישראל במותו של קצין משמרות המהפכה בשבוע שעבר, גובר החשש במערכת הביטחון מפני ניסיונות איראניים לפגוע ביעדים ישראליים ברחבי העולם", נמסר בהודעה מהמל"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully