וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוחלף בכפיל? "באתרי האופוזיציה של רוסיה כותבים כבר תקופה שזה לא פוטין"

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 11:07

ח"כ לשעבר והפרשנית לענייני רוסיה נינו אבסדזה אמרה בריאיון ל-103FM כי הפרסומים על מצב בריאותו הבעייתי של המנהיג הרוסי עלו כבר מזמן וייתכן כי הם חלק מהפרופגנדה של המלחמה. "זה לא סיפור שנולד היום". עוד הוסיפה כי "הסיפור אפוף בערפל הקרב של הפלישה לאוקראינה"

פוטין במסר מיוחד לצבא הרוסי על הפלישה לאוקראינה/רויטרס

חברת הכנסת לשעבר ופרשנית לענייני רוסיה נינו אבסדזה התייחסה היום (שני) לדיווח לפיו ראשי סוכנות הביון הבריטית טוענים כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מת והוחלף בכפיל. בריאיון ל-103FM היא אומרת כי אם לא הייתה עכשיו מלחמה הסיטואציה הייתה אחרת. "זו המלחמה הכי מצולמת בעולם, ויש בה הכי הרבה ערפל קרב", ציינה.

"זה יכול להיות חלק ממלחמת הפרופגנדה, אבל מה שמעניין הוא שהפרסומים הללו על מצב בריאותו הבעייתי של פוטין התחילו לעלות כבר מזמן, הרבה לפני המלחמה" הוסיפה אבסדזה. "אני אגיד לכם יותר מזה, באתרי האופוזיציה של רוסיה כבר לא חודש ולא שנה כותבים שזה לא פוטין אלא הכפיל שלו. זאת אומרת, שזה לא סיפור שנולד היום".

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין משתתף בשיחת וידאו של המועצה הכלכלית העליונה של אירו-אסיה עם ראשי המדינות של האיחוד הכלכלי האירו-אסיה (EAEU) באמצעות במוסקבה, רוסיה, 27 במאי 2022. Sputnik/Kremlin, רויטרס
הוחלף בכפיל? פוטין/רויטרס, Sputnik/Kremlin

אתמול מקורות ב-MI6, סוכנות הביון הבריטית, טענו כי ייתכן שפוטין כבר הלך לעולמו - על רקע ספקולציות לגבי בריאותו של המנהיג הרוסי. כמו כן ב-"דיילי סטאר" הבריטי דווח כי ייתכן שנעשה שימוש בכפיל של פוטין בהופעותיו האחרונות, שכן בכירי הקרמלין נחושים להסתיר את מותו בניסיון להיצמד לשלטון.

כבר תקופה ארוכה רצות השמועות שמצבו הבריאותי של פוטין הלך והידרדר בחודשים האחרונים, כשפניו נראים נפוחים והעלו חשד שהנשיא הרוסי בן ה-69 סובל מסרטן דם.

עוד בוואלה!

ולדימיר פוטין כבר מת והוחלף בכפיל - טוענים ראשי סוכנות הביון הבריטית

לכתבה המלאה

אבסדזה טוענת כי על אף שהדיווחים של המודיעים הבריטי תמיד נחשבו כמקור אמין, עדיין יש סיכוי של 50 אחוז שמדובר בשגיאה. "הפעם האחרונה שמישהו ראה את מנהיג רוסיה הייתה ביום הניצחון על גרמניה הנאצית", אמרה. "אנחנו עדיין לא יכולים לדעת, זו רק שאלה של זמן. מכוון שהזמן רץ מהר במאה ה־21 זה יכול לקרות די מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully