וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד משמרות המהפכה על מותו של חודאי: "ישראל חיסלה אותו - ננקום"

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 10:06

סלאמי נפגש עם משפחתו של הקצין שחוסל לפני כשבוע בבירת איראן. בפגישה אמר כי כל מי שנרצח על ידי הציונים הוא קדוש עם מעמד גבוה. "הפכו לשהידים בגלל האנשים הגרועים ביותר". על מותו של הקצין אמר: "רדפו אחריו שנים מהבית הלבן ומתל אביב"

בווידאו: מסע ההלוויה של חסן סייד חודיאי בטהראן/צילום: רויטרס

מפקד משמרות המהפכה חוסיין סלאמי נפגש עם משפחתו של חסן סייד חודאי ואמר להם כי ינקמו את מותו שנגרם על ידי הציונים - כך דווח היום (שני) בסוכנות הידיעה האיראנית תסנים שמקורבת למשמרות המהפכה.

סלאמי, קצין בכיר במשמרות המהפכה שנהרג לפני כשבוע בטהרן, הוביל את התוכנית של הארגון להתנקש בחייהם של מתנגדי איראן מסביב לעולם. לפי הדיווח, סלאמי אמר למשפחתו של חודאי כי כל מי שנרצח על ידי הציונים הוא קדוש עם מעמד גבוה. "הם הפכו לקדושים בגלל האנשים הגרועים ביותר ואנחנו ננקום", אמר בפגישה.

מפקד משמרות המהפכה חוסיין סלאמי במהלך פגישתו עם משפחתו של חסן סייד חודאי 30 במאי 2022. פארס ניוז, אתר רשמי
"ננקום מותו". סלאמי בפגישה עם משפחתו של חסן סייד חודאי/אתר רשמי, פארס ניוז

"לפני כמה ימים, כשנסעתי לעיר קום, כל האנשים רצו שננקום את דמו של השהיד חודאי", הוסיף. "גם ביום הלווייתו של שהיד הזה, האנשים היו נחושים לנקום ברוצחים של השהיד חודאי. האויב רדף אחריו מלב הבית הלבן ותל אביב במשך חודשים ושנים - מבית לבית ומסמטה לסמטה. גדולתו של השהיד הזה כל כך גדולה עד שהאויב מחשיב את עצמו כמנצח עם מות הקדושים שלו".

חודאי, נורה למוות מחוץ לביתו במרכז בירת איראן על ידי שני רוכבי אופנוע ותיכנן חטיפות ורציחות בעבור הזרוע של משמרות המהפכה שנקראת יחידת כוח קודס 840. הוא גייס סוכנים להוציא לפועל את הפעילות ברחבי העולם, כולל בקולומביה ובקפריסין, בעיקר נגד מטרות ישראליות, אך גם נגד אנשים ממדינות אחרות שנתפשים עוינים לאיראן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully