וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא איראן: הנחיתי לנהל מרדף אחרי המתנקשים - ננקום את דמו של חודיאי

עודכן לאחרונה: 23.5.2022 / 8:59

לאחר חיסול בכיר במשמרות המהפכה, ראיסי התייחס לפעולה וקרא לרדוף את המחסלים. על פי הדיווחים, הקצין היה מעורב בפעולות טרור נגד יעדים ישראליים באפריקה ובדרום אמריקה. במקביל, הרשויות באיראן טענו כי נתפסה רשת ריגול ישראלית במדינה

בווידאו: תיעוד המציג לכאורה את מעצרם של רשת ריגול ישראלית/מערכת וואלה!

נשיא איראן איברהים ראיסי הודיע הבוקר (שני) כי הנחה לרדוף אחר המתנקשים שחיסלו אתמול את הבכיר במשמרות המהפכה, חסן סייד חודיאי. "ננקום את דמו", אמר הנשיא האיראני.

אתמול דווח באיראן על חיסול הקצין במשמרות המהפכה שהיה מעורב בפעולות טרור נגד יעדים ישראליים באפריקה ובדרום אמריקה. משמרות המהפכה כינו את ההתנקשות "פעולה טרוריסטית נפשעת של גורמים המתנגדים למהפכה וקשורים ליהירות הגלובלית".

חיסול בכיר משמרות המהכפה 22 במאי 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
זירת החיסול בטהראן/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

התקרית אירעה סביב השעה 16:00 אחר הצהריים, אז היה הקצין בסביבת ביתו ברחוב מג'אהדי אל-אסלאם בטהראן. שם נפתח לעברו ירי מטווח אפס מידי חמושים על אופנוע, כשהם מצוידים במשתיק-קול. הקולונל מת במקום, והדיווחים על חיסולו החלו להציף את כלי התקשורת במדינה וברחבי העולם. במקביל פתחו כוחות הביטחון באיראן בחיפושים אחר חוליית החיסול.

במקביל, סוכנות הידיעות ISNA דיווחה כי משמרות המהפכה חשפו ועצרו רשת של סוכני ביון ישראלים. "בהוראות שירות הביון של המשטר הציוני, הרשת ניסתה לגנוב ולהרוס ציוד ציבורי ואישי, לחטוף ולהשיג הודאות מזויפות באמצעות רשת של בריונים", כך נמסר ממשמרות המהפכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully