וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן: המונים הגיעו להלוויית בכיר משמרות המהפכה חודאי

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 16:24

"התגובה של איראן לכל איום או פעולה תהיה חריפה. אך אנו נקבע מתי וכיצד היא תיראה. ננקום באויבים שלנו ללא כל ספק", אמר מפקד משמרות המהפכה חוסיין סלאמי

בווידאו: מסע ההלוויה של חסן סייד חודיאי בטהראן/צילום: רויטרס

איראן ערכה היום (שלישי) את הלוויה של הקולונל חסן סיאד חודאי, הקציר הבכיר ממשמרות המהפכה שנהרג בטהראן ביום ראשון. חודאי נורה למוות מחוץ לביתו במרכז הבירה על ידי שני רוכבי אופנוע.

נשיא איראן אברהים ראיסי הזהיר בתגובה כי "נתתי הסכמתי לכוחות הביטחון לפעול בעניין ואין לי ספק שהנקמה על הדם הטהור של הקדוש שלנו תצא לפועל", הוא אמר. "מות הקדושים של הקולונל חודאי מחזק את הנחישות של משמרות המהפכה להגן על הביטחון, עצמאות והאינטרסים הלאומיים ולהתעמת עם אויבי האומה האיראנית. הבריונים וקבוצות הטרור שקשורות לציונות המדכאת הגלובלית יתמודדו עם ההשלכות של מעשיהם".

הלווית חסן סייד חודיאי, בכיר משמרות המהפכה שחוסל, טהראן, איראן, 24 במאי 2022. רויטרס
הלוויתו של חסן סאיד חודאי, איראן/רויטרס
הלווית חסן סייד חודיאי, בכיר משמרות המהפכה שחוסל, טהראן, איראן, 24 במאי 2022. רויטרס
הלוויתו של חסן סאיד חודאי, איראן/רויטרס

הטלוויזיה הממלכתית באיראן שידרה את ההלוויה שבה נראה ציבור גדול מקיף משאית שנשאה את ארונו של חודאי , עטוף בדגל איראן ופרחים מעטרים אותו. הנשים החזיקו תמונות של חודאי.

"התגובה של איראן לכל איום או פעולה תהיה חריפה. אך אנו נקבע מתי וכיצד היא תיראה. ננקום ללא שום ספק באויבים שלנו", אמר מפקד משמרות המהפכה חוסיין סלאמי לכתבים.

הטלוויזיה גם דיווחה כי משמרות המהפכה עצרו חברים ב"רשת של בריונים" שגויסו על ידי הביון הישראלי על מנת להוציא פועל מתקפות באיראן. איראן מאשימה את ישראל בהתנקשות בחודאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully