וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הטלטלה בלשכתו: בנט מינה ראש סגל ויועצת מיוחדת לעניינים בינלאומיים ותקשורת זרה

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 9:19

עו"ד עדן ביזמן יכנס לתפקידו כראש הסגל החדש בלשכת ראש הממשלה בימים הקרובים. זאת, לאחר חפיפה מסודרת ובכפוף לאישור נציבות שירות המדינה. עוד מינה בנט את קרן הג'יוף ליועצת מיוחדת בעניינים בינלאומיים ותקשורת זרה. היא תחליף בתפקידה את שמרית מאיר

בווידאו: השר אלי אבידר מודיע על התפטרותו מהממשלה/צילום: רוני כנפו

ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע היום (שני) על מינויו של עו"ד עדן ביזמן לתפקיד ראש הסגל בלשכתו. עוד מינה ראש הממשלה את קרן הג'יוף ליועצת מיוחדת לעניינים בינלאומיים ותקשורת זרה.

בנט נוקט במהלך מהיר יחסית להחלפת היועצים שהתפטרו בנסיון לייצב את לשכתו גם כלפי פנים וגם כלפי חוץ. בזמן מחליף את גן צבי והג'יוף מחליפה את שמיר מאיר, שהודיעה על התפטרותה לפני כשבועיים.

עדן ביזמן. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
יכנס לתפקידו בימים הקרובים. עדן ביזמן/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

ביזמן מכהן מזה כשנה כמשנה למנכ"ל משרד ראש הממשלה, ובתפקידו הקודם שימש כמשנה למנכ"ל משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור. לפני כן הוא שימש כראש מטה המבקר וכיועץ בכיר לשר החינוך - עת כיהן ראש הממשלה בנט בתפקיד.

ביזמן, בן 36 נשוי ואב לארבעה, בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן. הוא ייכנס לתפקידו בימים הקרובים לאחר קיום הליך חפיפה סדור, בכפוף לאישור נציבות שירות המדינה.

קרן הג׳יוף. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
כיום משמשת כדוברת רוה"ם לתקשורת זרה. קרן הג׳יוף/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

עוד מינה בנט את קרן הג'יוף ליועצת מיוחדת לעניינים בינלאומיים ותקשורת זרה. הג'יוף, בת 32, לשעבר דוברת פיקוד הצפון וראש מדור דיפלומטיה ציבורית בצה"ל. היא בעלת תואר ראשון במדעי המדינה ותואר שני בתקשורת פוליטית מאוניברסיטת בר-אילן. כיום משמשת כדוברת ראש הממשלה לתקשורת זרה. קרן עלתה לישראל מאנגליה בשנת 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully