וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צעקתי שיש ילד באוטו - והוא שם גז, כל החיים חלפו לי מול העיניים"

עודכן לאחרונה: 29.5.2022 / 11:59

אביו התינוק שהיה ברכב שנגנב מתחנת דלק בכביש 6 שחזר בריאיון ל-103FM את רגעי האימה. "חשבתי שגיסי מזיז את הרכב, ואז נפל לי האסימון והתחלתי לרוץ - וברגע שהוא קלט את זה, הוא נתן גז. אתה חושב על הגרוע מכל ואתה חסר אונים"

תיעוד גניבת הרכב מתחנת הדלק בכביש 6/סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים, ידיעות מהשטח

"אתה חושב על הגרוע מכל. לא מעניין אותך כלום רק שימצאו לך את הילד. חולפים לך כל החיים מול העיניים באותו רגע ואתה חסר אונים כי אין לך מה לעשות, פשוט חסר אונים" - כך תיאר הבוקר (ראשון)
אביו של התינוק, שהיה ברכב שנגנב אתמול מתחנת הדלק בכביש 6 (חוצה ישראל), את רגעי האימה. בריאיון ל-103FM, אמר האב כי מצבו של הילד "עכשיו הרבה יותר טוב".

הרכב נגנב אתמול מתחנת דלק באזור מחלף ניצני עוז כשהילד בתוכו. כוחות משטרה וצה"ל הצליחו לאתר אותו ואת הילד באחד הכפרים בשומרון. לילד שלום.

"חזרנו מטיול בצפון, עצרנו בכביש 6 להתרעננות", סיפר האב. "הילד נרדם אחרי כמה דקות שהוא קצת היה עייף. הילדים הגדולים רצו לאכול, להתרענן, הכול. גם גיסי היה איתנו בטיול וכל כל אחד הלך וקנה את האוכל שלו, אבל אני והילדים כל הזמן היינו ליד האוטו. שמרנו על האוטו כל הזמן. ברגע שהבן האמצעי רצה לעשות פיפי, אז קראתי לאשתי שתהיה ליד האוטו ואני לקחתי את הבן שלי. לפי דעתי, הגנב העריך את זה שאני הנהג של האוטו או משהו כזה, וברגע שהוא זיהה שאני הלכתי, אז הוא ניצל את ההזדמנות הזאת ונכנס לאוטו".

תחנת הדלק בה נגנב רכב עם תינוק בתוכו, 28 במאי 2022. אליה בניה דמרי, אתר רשמי
החזרת התינוק למשפחתו, אתמול/אתר רשמי, אליה בניה דמרי

האזינו לריאיון

לדבריו, היה מדובר בעניין של "שניות" עד שהרכב נגנב. "איך שאני חוזר עם הילד שלי מהפיפי, אני פתאום קולט שהאוטו שלי יוצא מהחניה. חשבתי שגיסי מזיז את האוטו. לפעמים לוקח כמה שניות לעכל את זה שהאוטו זז לך, פתאום תוך שניות נופל האסימון ואתה מבין שגונבים לך את האוטו והילד בפנים".

"התחלתי לרוץ", סיפר. "הוא היה עשרה מטרים משמאלי, דפקתי ריצה לכיוון האוטו. הגעתי לאוטו, ממש נתתי מכה על החלון חזק וניסיתי לתפוס את האוטו. ברגע שהוא קלט את זה, הוא נתן גז, גלגל אותי על הכביש והמשיך לנסוע. צעקתי חזק שיש ילד באוטו, אבל לא נראה לי שזה עניין אותו באותו רגע". הוא סיפר כי הוא כנראה שבר את היד באירוע.

מסלול גניבת הרכב עם הפעוט סמוך לטולכרם, 28 במאי 2022. פוינטר, צילום מסך
מסלול הרכב לפי ה-GPS/צילום מסך, פוינטר

"היו שם הרבה אזרחים טובים שעזרו לנו, כמה חבר'ה אופנוענים, שהסתבר שאחד מהם הוא שוטר, ניסו לרדוף אחריו ולתפוס אותו, ומלא אזרחים הרימו טלפונים, אם זאת שוטרת שדיברה עם כל מיני מחסומים וכאלה, כולם נרתמו והוקפצו ורק ניסו לעזור לנו כל הזמן".

מתי אתם מבינים שיש סוף טוב לסיפור?

"כשהתקשרו אלי מהצבא, שלחו לי תמונה שלו גם, שהוא בתוך האוטו מחויך. פה נרגענו. האוטו ממש לא מעניין אותי, לא עניין אותי מלכתחילה האוטו, רק הילד".

הרכב היה מחובר למערכת GPS, וכך אותר. "[חברת] 'פוינטר' היו על האוטו כל הזמן. הם היו בקשר עם הצבא, עם המשטרה, אבל ברגע שכבר מצאו את האוטו לא היה אף אחד. רק ראו את הילד בפנים והאוטו נטוש". התינוק היה ער כשהכוחות הגיעו אליו. "הוא כנראה התעורר בדרך ואז באמת הגנב שם לב וברח", אמר, וסיפר כי הם פגשו בו מחדש בתחנת הדלק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully