וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב עם תינוק נגנב מתחנת דלק בכביש 6 - ואותר על ידי צה"ל בעיירה פלסטינית בשומרון

הרכב, כשפעוט כבן שנה וחצי בתוכו, נגנב סמוך למושב ניצני עוז הסמוך לטול כרם. בתום סריקות נרחבות ופריסת מחסומים באיזור, הוא אותר בעיירה פרעון הסמוכה. אבי התינוק, תושב ראש העין: "זה היה מהיר, כנראה בשנייה של חוסר תשומת לב הגנב נכנס לרכב. זה הרגיש כמו נצח"

תיעוד גניבת הרכב מתחנת הדלק בכביש 6/סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים, ידיעות מהשטח

רכב שבתוכו פעוט כבן שנה וחצי נגנב היום (שבת) בתחנת דלק בכביש 6, סמוך למושב ניצני עוז שבשרון - ואותר, כשהפעוט בריא ושלם, באחד הכפרים בשומרון.

אלמוני גנב את הרכב שהושאר בתחנת הדלק, כשהפעוט נמצא בתוכו. אמו של הפעוט, תושבת ראש העין, דיווחה למשטרה - שפתחה במרדף. מחוז המרכז ומחוז ירושלים פתחו בפעילות משטרתית בשיתוף עם כוחות צה"ל, שסרקו באזור ופרסו מחסומים רבים במרחב.

התינוק שנחטף בכביש 6, 28 במאי 2022. דובר צה"ל
החזרת התינוק למשפחתו, היום/דובר צה"ל
תחנת הדלק בה נגנב רכב עם תינוק בתוכו, 28 במאי 2022. אליה בניה דמרי, אתר רשמי
מח"ט מנשה, אל"ם אריק מויאל, מחזיר את התינוק למשפחתו, היום/אתר רשמי, אליה בניה דמרי

בתום החיפושים הרכב אותר בעיירה הפלסטינית פרעון הסמוכה, הוחזר על ידי צה"ל לתחומי מדינת ישראל והושב לאם. מחקירה ראשונית שהגניבה היא יזומה ומתוכננת, שכללה תצפית על תחנת הדלק. הגנב נמלט ברכב כשלפניו רכב מוביל, שתפקידו להתריע מפני מחסומי משטרה בדרך.

רן כהן, אבי התינוק, תיאר את השעה מורטת העצבים, מרגע גניבת האוטו ועד החזרתו. "הילד נרדם והיינו צמודים לאוטו יחד עם גיסי, הלכתי עם הבן האמצעי לשירותים לרגע", סיפר, "אשתי וגיסי היו ליד האוטו, זה היה מהיר. כנראה בשנייה של חוסר תשומת לב הגנב נכנס לרכב". הוא המשיך, "האוטו זז, בהתחלה חשבתי שזה גיסי ואני רואה שלא, אז הספקתי לרדוף אחרי האוטו לדפוק על השמשה והגנב המשיך. נפלתי והתגלגלתי". במהלך המרדף הוא שבר את היד. "זה הרגיש כמו נצח, כולם בסביבה עזרו", סיכם.

תחנת הדלק בה נגנב רכב עם תינוק בתוכו, 28 במאי 2022. ניב אהרונסון
תחנת הדלק בה נגנב הרכב כשהתינוק בתוכו, היום/ניב אהרונסון

הרכב היה מחובר למערכת GPS של חברת "פוינטר". לפי תמונת המסלול, גנב הרכב נסע על כביש 6 מתחנת הדלק לכיוון דרום, דרך פארק אוטופיה ובת חפר. סמוך לניצני עוז הוא פנה מזרחה ונסע דרך הכפר אירתאח ועד לעיירה פרעון, שם נתפס.

מסלול גניבת הרכב עם הפעוט סמוך לטולכרם, 28 במאי 2022. פוינטר, צילום מסך
מסלול הרכב, כשהפעוט בתוכו/צילום מסך, פוינטר

המשטרה וצה"ל פתחו בפעילות המבצעית לאחר שהאם דיווחה למשטרה על גניבת הרכב, כשהתינוק בתוכו. מהמשטרה נמסר כי "הופעלו כלל האמצעים הטכנולוגים במטרה לאתר את מיקום הרכב ומגמת התנועה, לצד פריסת מחסומים בהתאם". חקירת גניבת הרכב הועברה אל המשטרה במרחב מנשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully