וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה מיפו נעצר בחשד שביצע עבירות מין בתלמידתו בת ה-17

עודכן לאחרונה: 28.5.2022 / 17:22

התלמידה, תושבת המרכז, הגישה תלונה למשטרה, שפתחה בחקירה. לאחר יומיים, המורה, עלא אחמד מהרג', בן 27, הסגיר את עצמו ונכלא. מעצרו הוארך עד יום שלישי, והשופט קבע שמדובר בעבירות שיש בהן מסוכנות, וכי יתכן שניתן לבסס אשמה חמורה אף יותר. מהרג': "היחסים היו בהסכמה"

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
החקירה נמשכת. ניידת משטרה/ראובן קסטרו

עלא אחמד מרהג', מורה בן 27, תושב יפו, נעצר אתמול (חמישי) בחשד שביצע עבירות מין בתלמידתו, בת 17, מאיזור המרכז. התלמידה הגישה תלונה למשטרה, שפתחה בחקירה. לאחר יומיים, המורה הסגיר את עצמו לתחנת המשטרה ונלקח לחקירה, בסיומה נכלא.

בדיון שאליו הובא החשוד החליט השופט להאריך את מעצרו עד יום שלישי. בהחלטה אמר השופט כי קיים חשד סביר שמרהג' ביצע את העבירות המיוחסות לו. כמו כן אמר השופט שעבירות מין מהסוג שתיארה התלמידה בעדותה מעידות על מסוכנות, וכי יתכן שניתן לבסס עבירה חמורה יותר מזו שבה מבקשת המשטרה להאשים אותו.

בעת ביצוע המעשים המיוחסים למהרג' היתה התלמידה בת 16 וחצי. מפרוטוקול הדיון בבית המשפט עולה כי החשוד אינו מכחיש את הדברים, והוא מבין ש"פעל שלא כשורה". כמו כן, אמרה המשטרה, עולה גם חשד כי מהרג' שיבש ראיות, כאשר מחק שיחות שהיו לו עם המתלוננת.

עורך דינו של מהרג' טען בדיון שהמעשים נעשו בהסכמה. הוא הודה ש"מדובר בהתנהגות לא טובה מצידו", אך ציין שמהלך הדברים לא היה כפי שהתלמידה טוענת. כמו כן, אמר עורך הדין, לחשוד אין עבר פלילי ולא היו תלונות נוספות נגדו מצד תלמידות אחרות. עוד אמר עורך הדין כי למרות שעד כה לא פורסם שמו של המורה, "כל יפו יודעת", ולדבריו יש אנשים שעלולים לרצות לפגוע במהרג'. עורך הדין ביקש למנוע את פרסום שמו, אך המשטרה התנגדה לבקשה בטענה שמדובר באינטרס ציבורי.

בית משפט השלום תל אביב. מאי 2016. ראובן קסטרו
המשטרה תבקש להאריך את מעצרו. בית משפט השלום בת"א/ראובן קסטרו

בתחילת השבוע בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו של יוסף אוחיון, ראש עמותה המכינה בני נוער לצבא, שחשוד שביצע עבירות מין בנערות. על פי החשד, אוחיון ביצע את עבירות המין תוך ניצול יחסי מרות ועבירות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully