וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העמותה להכנה לצבא יישאר במעצר: "חשוד שקיים מין עם קטינות בבית הספר"

עודכן לאחרונה: 22.5.2022 / 16:18

ביהמ"ש האריך את מעצרו של יוסף אוחיון בתשעה ימים. במשטרה טוענים כי אוחיון זיהה וניצל בנות עם בעיות רגשיות ומצוקה נפשית ויצר עמן מערכת אמון המבוססת על מצג שווא. "חלק מהבנות נזקקו לטיפול פסיכולוגי, נגרמו להן נזקים נפשיים קשים"

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
"הצליח להונות את המערכת ולהיכנס לבתי הספר"/ShutterStock

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (ראשון) בתשעה ימים את מעצרו של יוסף אוחיון, ראש עמותה המכינה בני נוער לצבא, שחשוד שביצע עבירות מין בנערות. על פי החשד, אוחיון ביצע את עבירות המין תוך ניצול יחסי מרות ועבירות נוספות.

"אוחיון זיהה בנות עם בעיות רגשיות ומצוקה נפשית בבית הספר ובמסגרות החינוך, ויצר איתם מערכת אמון המבוססת על מצג שווא", הסביר נציג המשטרה בדיון. "אותן קטינות החלו לקיים עימו מערכת יחסים מיניות, אינטנסיביות, גם בתוך כותלי בית הספר - המקום אמור להיות הבטוח ביותר".

עוד הוסיף נציג המשטרה כי "חלק מהבנות נזקקו לטיפול פסיכולוגי, נגרמו להן נזקים נפשיים קשים. ככל שהחקירה מתקדמת עולה תמונה עגומה וחמורה מאוד. אנו עושים בדיקה במערכת החינוך, איך החשוד הצליח להונות את המערכת ולהיכנס לבתי הספר הגדולים ולפגוע בבנות".

עורכת הדין נגה ויזל המייצגת את החשוד אמרה כי "המשטרה מנסה לשבור את מרשי בכל דרך, כולל מניעת ארוחות, מניעת מפגשים עם עורכת הדין שלו וסיפורי בדים לאשתו. המשטרה מנסה להרוס את מרשי ואת משפחתו ומבקשים שיודה בדברים שלא עשה. לשמחתי בית המשפט לא נעתר לבקשת המשטרה וקיצץ את מספר ימי המעצר שביקשה"

יו"ר נעמת, חגית פאר אמרה בתגובה כי מדובר ב"ליקוי מאורות". "לא להאמין שהזוועות האלו התרחשו לכאורה בקודש הקודשים ובסביבה שאמורה לחנך לערכים ולדרך ארץ", מסרה. "נדרשת כאן לא רק חקירה משטרתית אלא במקביל גם תחקור פנימי של כל הגופים שהיו בקשר עם העמותה ועם המדריך בכדי לנסות ולהבין איך דבר כזה קורה וחמור לא פחות מכך- יש לנתץ את מנגנון ההשתקה שלכאורה קיים פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully