וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ רגב על סערת "כאבי הבטן": "אמרתי את הדברים מתוך אכפתיות אמיתית"

עודכן לאחרונה: 26.5.2022 / 19:24

חברת הכנסת סירבה להתנצל בריאיון ל-103 על דבריה מישיבת סיעת הליכוד שפורסמו בוואלה!. לטענתה, אחרי פרסום הציטוטים, "אנשים התקשרו אליי וחיבקו אותי כי הם יודעים שאני פועלת ועושה למענם". חברת הכנסת הדגישה כי הנזק האמיתי למפלגה נגרם מהדלפת ההקלטות

רגב על סערת "כאבי הבטן": "אמרתי את הדברים מתוך אכפתיות אמיתית"/103 fm

חבר הכנסת מירי רגב עדיין לא מתנצלת על הדברים שאמרה בישיבת הליכוד, שפורסמו בוואלה!. בריאיון ב-103FM טענה היום (חמישי) שוב כי דבריה הוצאו מהקשרם, והסבירה: "אמרתי את הדברים מתוך אכפתיות אמיתית לאוכלוסיות האלה. אנשים התקשרו אליי וחיבקו אותי כי הם יודעים שאני פועלת ועושה למענם".

במהלך הריאיון, טענה רגב כי "לאורך שנים פעלתי וייצגתי את הפריפריה". בתגובה, זעמה עליה העיתונאית סיוון כהן: "אילו רפורמות העברת? את שרה לשעבר, לא כוכבת טלוויזיה. מה עשית עבור החלשים?".

לדברי רגב, "כל מי שפוגע בליכוד זה מי שמדליף, מקליט ומעביר חצאי דברים. הם עובדים מתוך מקום שהם לא יכולים לראות הצלחה של אחרים". בהמשך הדגישה כי התזמון שבו הגישה את הצעת החוק להחמרת הענישה נגד אנסים הוא "ממש לא מקרי. עובדים על הצעת חוק חודשים, התזמון כבר נעשה לפני שבוע וחצי, עוד לפני כל האירוע. מי שהביאה את זה ביום ראשון, לפני כל הסיפור, זו מירי רגב. זו קואליציה שכל הזעם שלה הוא זעם מדומה ומזויף".

"החלטנו שאנחנו רוצים להפיל את הממשלה, אז אין כאבי בטן גם כשזה על החיילים", אמרה רגב בישיבת הסיעה. לדבריה, "כשיוצאים ארבעה או חמישה חברי ליכוד, ואומרים נצביע בעד החוק, כל מה שלא נגיד - הפסדנו". רגב אף הוסיפה: "בכל מה שקשור בפייק, בתעמולה, אנחנו לא מצליחים".

"ברגע שיש חוק שקשור לחיילים, לנכים, לבטן הרכה של כולנו, צריך להיערך נכון. אין בעיה, קיבלנו החלטה כאופוזיציה שבאף חוק לא מצביעים בעד. באף חוק, רק אם יש מלחמה או מבצע", היא אמרה. "אבל מה קורה? החלטנו להצביע בעד החוק של השר הזה או הח"כית ההיא, אז אל תבואו לעצמנו בטענות. אני אומרת חד וחלק - אנחנו כסיעה החלטנו שאנחנו אופוזיציה לוחמת והחלטנו להפיל את הממשלה, אז אין כאבי בטן על חיילים, על נשים מוכות או על מקרי אונס כי כולם מבינים שזה הרציונל. אבל כל הזמן מקבלים החלטה, ואז שואלים 'עם החיילים למה לא?'".

  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully