וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב: "החלטנו שאנחנו רוצים להפיל את הממשלה, אז אין כאבי בטן גם כשזה על החיילים"

עודכן לאחרונה: 23.5.2022 / 23:24

במהלך ישיבת הסיעה של הליכוד התבטאו חלק מחברי הכנסת נגד תמיכה בחוק "ממדים ללימודים" שמקדמת הקואליציה, ותקפו את השר לפיד ואת התקשורת. חברת הכנסת גם יצאה נגד כמה מחבריה לסיעה ואמרה: "כשחברי ליכוד אומרים שיצביעו בעד החוק, כל מה שלא נגיד - הפסדנו"

בוודיאו: בנט על חוק "ממדים ללימודים"/מערכת וואלה!

ח"כ מירי רגב התייחסה היום לסערת חוק "ממדים ללימודים" ואמרה: "ברגע שיש חוק שקשור לחיילים, לנכים, לבטן הרכה של כולנו, צריך להיערך נכון. אין בעיה, קיבלנו החלטה כאופוזיציה שבאף חוק לא מצביעים בעד. באף חוק, רק אם יש מלחמה או מבצע. אבל מה קורה? החלטנו להצביע בעד החוק של השר הזה או הח"כית ההיא, אז אל תבואו לעצמנו בטענות. אני אומרת חד וחלק - אנחנו כסיעה החלטנו שאנחנו אופוזיציה לוחמת והחלטנו להפיל את הממשלה, אז אין כאבי בטן על חיילים, על נשים מוכות או על מקרי אונס כי כולם מבינים שזה הרציונל. אבל כל הזמן מקבלים החלטה, ואז שואלים 'עם החיילים למה לא?'".

חברת הכנסת, ששימשה בעבר כדוברת צה"ל והגיעה לדרגת תת אלוף, גם תקפה את חלק מחבריה למפלגה במהלך ישיבת סיעת הליכוד ואמרה כי "כשיוצאים ארבעה או חמישה חברי ליכוד, ואומרים נצביע בעד החוק, כל מה שלא נגיד - הפסדנו". רגב אף הוסיפה, כי "בכל מה שקשור בפייק, בתעמולה אנחנו לא מצליחים".

מירי רגב. הדס פרוש, פלאש 90
"בכל מה שקשור בפייק, בתעמולה אנחנו לא מצליחים". רגב/פלאש 90, הדס פרוש

לקראת ההצבעה על החוק בהמשך היום, וברקע הביקורת על ההחלטה של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו להתנגד לחוק שמקדמת הקואליציה, התבטאו חלק מחברי הכנסת של הליכוד נגד התמיכה בחוק. חלק מהם, כמו רגב וח"כ יואב קיש כינו את שר החוץ יאיר לפיד "שקרן". קיש אמר כי "יש פה ספין תקשורתי שאימץ את הקו של לפיד. תהיה הצבעה שמית ואנחנו צריכים לראות מי מפיל את ההסתייגות שלנו על 100 אחוז ללוחמים. אי אפשר להאמין למילה שלהם".

ח"כ יובל שטייניץ תקף אף הוא את התקשורת וטען כי מנסים "לסרס" את האופוזיציה באמצעותה. "מנסים להפוך אותנו לאופוזיציה מסורסת. אנחנו צריכים לעמוד כחומה בצורה מול הניסיונות האלה ולא לתמוך בחוק ממדים ללימודים".

עוד בוואלה!

הקרב בכנסת: האם הקואליציה תצליח להעביר את חוק "ממדים ללימודים"?

לכתבה המלאה

בקואליציה זעמו על דבריה של רגב, שעוררו ביקורת רבה. ראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, שיתף את הכתבה מוואלה! בטוויטר, וכתב כי "פוליטיקה על חשבון החיילים שלנו זה איבוד עשתונות ותחתית מוסרית. נתניהו והאופזיציה נגד חיילי צה"ל. איזו בושה".

חברו למפלגה, יוראי להב הרצנו, כתב: "הייתי מוכן להציע לרגב קל בטן, אבל לצערי מי שהייתה תת אלוף בצה"ל שכחה מאיפה היא הגיעה, ולא כואבת לה הבטן כשמדובר בחיילי צה"ל. מבחינתה לרמוס כל דבר שבא בדרך, גם על חשבון הלוחמים שמסכנים את חייהם למעננו".

גם בתקווה חדשה תקפו את אמירותיה של השרה לשעבר. ח"כ צבי האוזר כתב: "יש בליכוד כאלה שידרכו גם על חיילי צה"ל בשביל האשליה שזה יחזיר אותם לשלטון, ואפילו לא תכאב להם הבטן". ח"כ מיכל שיר כתבה: "באמת מירי? אין לכם כאבי בטן? השאלה שלי היא למה? לא אכפת לכם מהעולים החדשים, הנכים, הילדים. איך אתם דוקרים בגב את חיילי צה"ל? למי שאין כאבי בטן בסוגיות חברתיות כל כך חשובות הוא לא חלק מהמחנה הלאומי. בושה".

לאחר הסערה שדבריה עוררו, פרסמה רגב סרטון בו טענה כי דבריה סולפו, וחזרה על המסרים של מפלגתה. "ניאבק שהחיילים יקבלו מאה אחוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully