וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוגתו של השוטר שנפצע בפיגוע זועמת על דרישת המחבלת לניתוח אף: "פשוט ביזיון"

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 9:47

א', זוגתו של משה שנפצע בפיגוע ליד מעלה אדומים ב-2015, קראה לשב"ס ולבית המשפט העליון לא לאשר את הניתוח לשחזור האף, אותו דורשת המחבלת. לדבריה, השוטר נותר עם צלקות בכל גופו - ולמרות שביקש, לא מקבל ניתוחים פלסטיים. "המשטרה לא אישרה למשה להגיד את עמדתו בעניין"

מחבלת פוצצה מטען חבלה ברכב באזור מעלה אדומים/עריכה: גדי וינסטוק, יאיר דניאל

א', זוגתו של השוטר שנפצע בפיגוע ליד מעלה אדומים ב-2015 קראה לשב"ס ולבית המשפט העליון לא לאשר את הניתוח לשחזור האף, אותו מבקשת המחבלת אסראא ג'אבאס, שנפצעה באפה במהלך הפיגוע. "זה פשוט ביזיון", טענה א' בריאיון ב-103FM וסיפרה כי משה, בן זוגה, מתמודד עם פוסט טראומה מאז האירוע. "אני לא חושבת שזה הגיוני שאנחנו צריכים לממן אותה ואף לשקם אותה אחרי שהיא עשתה מעשה כה קשה, שמשה חווה אותו ברמה היומיומית".

מאז הפיגוע, משה יצא לפנסיה ונמצא בטיפול. לדברי זוגתו, הוא מתמודד עם הפוסט טראומה באופן יומיומי. "הוא חווה את הפיגוע באופן קשה, זה בא לידי ביטוי בהתפרצויות, באמצע הלילה הוא מתעורר עם רעידות, אבל הוא מקבל טיפול ומתמודד מאוד יפה", סיפרה א'. לדבריה, לא מתחשבים כרגע בדעתם מול בית המשפט. "גם המשטרה כרגע לא נתנה אפילו אישור למשה לשוחח ולהגיד את עמדתו בעניין", טענה.

אסראא ג'עאביס מחבלת שנפצעה בזמן הפיגוע שבצעה 07 בנובמבר 2016. יונתן זינדל, פלאש 90
"לא צריכים לשקם אותה". המחבלת שדורשת ניתוח אף/פלאש 90, יונתן זינדל

זוגתו של השוטר שנפצע הוסיפה כי לא אושרו לו ניתוחים פלסטיים, על אף שביקש. "הוא ממש נשרף בכל גופו, יש לו ממש צלקות באזור בית החזה ובאזורים אחרים בתוך הגוף", תיארה. "יש צלקות שהוא חווה עד היום ולא אושר לו שום ניתוח פלסטי כזה או אחר".

עוד בוואלה!

שב"ס בוחן אפשרות לממן ניתוח לשחזור אף למחבלת שנפצעה בפיגוע שביצעה

לכתבה המלאה

אמש שירות בתי הסוהר הודיע כי הוא בוחן את האפשרות לממן ניתוח לשחזור אף למחבלת ממזרח ירושלים, שנפצעה בפיגוע בו פוצצה בלון גז ליד מעלה אדומים. בקשתה לניתוח אף קוסמטי נדחתה פעמיים, אך כעת הגישה בקשה עם חוות דעת חדשה, שמצביעה על היתכנות לפגיעה בתפקוד בהיעדר ניתוח. ג'אבאס מרצה עונש מאסר של 11 שנים ועברה טיפולים רפואיים שונים אותם מימן לה שירות בתי הסוהר, בהם שני ניתוחים בכף ידה.

ג'אבאס ביקשה ששב"ס יממן לה גם ניתוח לשחזור אפה, אך בוועדת חריגים דחו את בקשתה בטענה כי לא מדובר בניתוח שנועד לשמירה על בריאותה וכי הטיפול אינו כלול בסל הבריאות. לאחר שעתרה נגד החלטת הוועדה לבית המשפט המחוזי ונדחתה, ג'אבאס לא ויתרה והגישה עתירה לבית המשפט העליון. כחלק מהתשובה לעתירה, הודיע שב"ס כי יבחן מחדש את בקשתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully