וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס מאיים: "לא נאפשר למצעד הדגלים לחלל את אל-אקצא"

יפעת גוזנברג

עודכן לאחרונה: 22.5.2022 / 14:13

בכיר הארגון אסמאעיל הנייה אמר כי יש להתנגד למצעד המתוכנן לעבור בשער שכם: "העם הפלסטיני לא יקבל את מעבר השטויות היהודיות הללו באל-אקצא". מזכ"ל הג'יהאד האסלאמי: "מה שמתרחש בירושלים הוא השפלה מכוונת של מוסלמים, אנחנו צריכים להיות בכוננות"

ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמאעיל הנייה איים היום (ראשון) בהסלמה אם מצעד הדגלים בירושלים יצא לפועל ואמר כי "יש קריאות של מתנחלים לפרוץ למסגד אל-אקצא ולארגן מצעד של דגלים. אני אומר בבירור ומזהיר את האויב מביצוע פשעים כאלה. העם הפלסטיני וההתנגדות בירושלים ובגדה המערבית לא יסכימו ולא יקבלו את מעבר השטויות היהודיות הללו במסגד אל-אקצא". את הדברים אמר באירוע של חמאס לציון שנה לשומר חומות.

מנהיג חמאס אסמאעיל הנייה בביקור במחנה הפליטים עין אל-חילווה, צידון, לבנון, 6 בספטמבר 2020. רויטרס
"לא נתיר את ההתנשאות נגד עמנו בירושלים", הנייה./רויטרס

עוד הוסיף הנייה כי "ההחלטה שלנו ברורה ולא תהיה חזרה ממנה. נאבק בכל האפשרויות ולא נתיר את חילול מסגד אל-אקצא, או את ההתנשאות נגד עמנו ברחובות ירושלים, בגדה המערבית ובתוך ישראל".

המזכיר הכללי של ארגון הג'יהאד האסלאמי, זיאד נחאלה, חיזק את דבריו של הנייה ואמר כי "אנחנו צריכים להיות בכוננות, למלא את המשימה שלנו ולהכריז לעולם כולו שאין לנו מלבד ירושלים".

עוד בוואלה!

הממשלה צריכה לחדש תקנות ביהודה ושומרון, בקואליציה חוששים מנפיצות מול רע"ם

לכתבה המלאה
זיאד נחאלה, מנהיג ארגון הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני היושב בסוריה. דובר צה"ל
"מה שמתרחש בירושלים הוא השפלה מכוונת של המוסלמים", נח'אלה/דובר צה"ל

"המחויבות שלנו לירושלים היא הדבר היחיד שחשוב. אלה שחושבים שהתנגדות העם הפלסטיני יכולה להיעצר כשאל-אקצא נתון ליהודים, לא מבינים את ההתנגדות הזו", הוסיף נחאלה. "ירושלים היא פלסטין, זה האסלאם במלוא מובן המילה. מה שמתרחש בירושלים הוא השפלה מכוונת של המוסלמים והפלסטינים ודריסת הזכויות שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully