וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של בן ה-12 שנפגע קשה בהצתה בחורה: "כשבני יוצא מהבית אני לא מאמין שיחזור"

עודכן לאחרונה: 22.5.2022 / 13:52

נג'אח אבו אלקיען סיפר בריאיון ל-103 כי בנו עיסא נקלע בשוגג לסכסוך בין משפחות יריבות: "אני לא מאמין שהם ידעו שיש ילד בחנות". האב קרא לכוחות הביטחון להגביר את האכיפה ולגדוע את האלימות בחברה הערבית: "אלו דברים שקורים כל יום. אני רוצה שזה ייגמר עם הילד שלי"

הרכב שבו נמצאו שני הילדים ללא הכרה בחורה/ללא

נג'אח אבו אלקיען, אביו של עיסא בן ה-12 שנפגע אתמול באורח קשה בשריפה שפרצה בעקבות הצתה בחורה שבנגב, סיפר היום (ראשון) בריאיון ל-103FM כי הוא חושש לחייו של בנו, והלין על מצב האלימות בחברה הערבית. "זה מערב פרוע - כשהילד שלי יוצא מהבית, אני לא מאמין שהוא יחזור", אמר.

"מצבו מוגדר קשה מאוד. מקווים שהוא יצא מזה ויהיה בריא", אמר אבו אלקיען, וסיפר על השתלשלות האירועים ביום השריפה. "הילד הלך לחנות כדי לתקן את הפלאפון שלו. פתאום התקשרו אלי ואמרו שהוא נשרף בתוך החנות. אמרו לי להביא אותו לבית החולים, אז הבאתי אותו לבית החולים. ראיתי אותו, לילד יש כוויות כמעט ב־90% מהגוף", אמר.

עיסא נאג'ח אבואלקיעאן. ללא, אתר רשמי
"ילד מחונן, מהתלמידים המבריקים בכיתה". עיסא/אתר רשמי, ללא

"אני יודע מי אחראי על האירוע - אלו אנשים מוכרים, משפחה שהיה לה סכסוך עם משפחה אחרת, ובאותו היום באה להתנקם", הסביר האב, "מישהו פשוט שפך חומר דליק והצית את המקום. אני לא מאמין שהם ידעו שיש ילד בחנות, אני יודע שלא הייתה להם כוונה לפגוע בו. אני מקווה שהוא יצא מזה שלם ובריא". הוא סיפר כי בנו "הוא ילד מחונן, מהתלמידים המבריקים בכיתה, פשוט ילד חמוד ויפה, ילד טוב".

האזינו לנג'אח אבו אלקיען בריאיון ל-103FM

אבו אלקיען הוסיף ומחה על היקף האלימות. "אלו דברים שקורים כמעט כל יום במגזר הערבי", הוא הסביר,"אני רוצה שימצאו פתרון לזה, אני רוצה שזה ייגמר עם הילד שלי - זו תופעה בכל המגזר הערבי, לא רק בשכונה אחת".

לבסוף, הוא קרא למשטרה ולכוחות הביטחון להגביר את הענישה כלפי מקרים מסוג זה. "היום הייתה קפיצת מדרגה. המקרה של הילד שלי, עם החומר הדליק, הוא ראשון מסוגו, והוא יכול לפתוח דלת למי שרוצה לעשות דברים כאלו", אמר האב, "לכן, צריך לתת עונשים מתאימים, שייגרמו לאנשים לחשוב האם בכלל לעשות דבר כזה. אני מגדיר את זה מערב פרוע - כשהילד שלי יוצא מהבית, אני לא מאמין שהוא יחזור".

מיון המרכז הרפואי סורוקה, באר שבע 26 באפריל 2016. בני בן סימון, מערכת וואלה!
"הנער סובל מכוויות נרחבות וקשות בכל חלקי גופו", בית החולים סורוקה/מערכת וואלה!, בני בן סימון

עיסא נאג'ח אבואלקיעאן נפגע קשה בשריפה שהציתו כמה חשודים בחנות בחורה שבנגב. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לנער טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא סובל מכוויות בדרגה ב' ו-ג' בכל גופו. המשטרה הגיעה לזירה ופתחה בחקירה. אתמול נעצרו שני גברים מחורה, בני 25 ו-21, בחשד שהם אשמים במעשה.

מבית החולים סורוקה נמסר כי מצבו של הנער ממשיך להיות אנוש ונשקפת סכנה לחייו. "הנער פונה אתמול לחדר הטראומה במלר"ד כשהוא סובל מכוויות נרחבות וקשות בכל חלקי גופו ומפגיעת גפיים היקפית", הסביר ד"ר דני גולן, רופא ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים, "פגיעה זו גורמת ללחץ על הרקמות הרכות, השרירים וכלי הדם ובוצעה פרוצדורה לשחרור הלחץ בארבעת הגפיים. מצבו מוסיף להיות אנוש, הוא מורדם ומונשם ומטופל על ידי צוות רב מקצועי ביחידה לטיפול נמרץ ילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully