וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך שעות: נער ושני ילדים נהרגו בתאונות קטלניות בדרום

עודכן לאחרונה: 23.5.2022 / 9:51

בן ה-15 נפל למאגר המים בשוקת, צוותי הצלה משו אותו, ונאלצו לקבוע את מותו במקום. לאחר מכן שני קרובי משפחה, בני 3 ו-4, אותרו מחוסרי הכרה ברכב נטוש בחורה. הם פונו לבית חולים שם נקבע מותם. מהחקירה עלה כי השניים ננעלו במכונית ועובר אורח מצא אותם והזעיק עזרה

הרכב שבו נמצאו שני הילדים ללא הכרה בחורה/ללא
שני הילדים שאותרו ללא הכרה ברכב נעול. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה!
הילדים שאותרו ברכב הנעול/מערכת וואלה!, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים
הזירה שבה נמצאו שני הילדים מחוסרי הכרה בחורה. תיעוד מבצעי מד"א, יניר יגנה
הזירה שבה נמצאו שני הילדים. חורה/יניר יגנה, תיעוד מבצעי מד"א

בתוך שעות נער בן 15 ושני קרובי משפחה בני 3 ו-4 נהרגו היום (שישי) בתאונות קטלניות בדרום. תחילה, הנער נמצא ללא רוח חיים במאגר המים בשוקת. על פי החשד, הוא מעד וככל הנראה נפל למים. כוחות הצלה שהגיעו למקום משו את גופתו ונאלצו לקבוע את מותו במקום.

לאחר מכן שני הילדים, תאמר אחמד א-נבארי ויוסף תאמר א-נבארי, אותרו במצב אנוש וכשהם מחוסרי הכרה ברכב נעול במועצה המקומית חורה שבנגב. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בהם פעולות החייאה, ופינה אותם לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, שם נקבע מותם. מחקירה ראשונית עולה כי השניים ננעלו ברכב נטוש, ועובר אורח מצא אותם והזעיק עזרה.

עוד בוואלה!

הסודות של ג'נין: מאחורי הקלעים של בירת הטרור

לכתבה המלאה
מאגר המים בשוקת ממנו נמשה הנער. דוברות כבאות והצלה, יניר יגנה
מאגר המים ממנו נמשה הנער. היום/יניר יגנה, דוברות כבאות והצלה

פרמדיק מד"א אניס אבו דעבס וחובש מד"א מאלק אבו ערארה סיפרו: "סמוך לכיכר הכניסה לחורה חברנו עם רכב פרטי שהביא אלינו את שני הילדים שהיו חמים מאוד למגע. סיפרו לנו שהם שהו זמן ממושך ברכב סגור וחולצו ממנו כשהם מחוסרי הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות ומיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל קירור, הנשמות וביצוע עיסויים. הכנסנו אותם לניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם תוך המשך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים כשמצבם קריטי".

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, בעשור האחרון מתו 40 ילדים כתוצאה משכחה או הילכדות ברכב. בשנת 2021 לבדה מתו שישה ילדים כתוצאה משכחה או הילכדות ברכב. אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים מסרה כי "העונה החמה רק בראשיתה וכבר אנחנו עדים לאירוע קשה של שכחת ילדים ברכב. בשבוע הקרוב נציין את שבוע בטיחות הילד בסימן קיץ בטוח. אני קוראת לכל ההורים, אל תסמכו על ניסים. מאמצים הרגל מציל חיים - פותחים את הדלתות האחוריות בסוף כל נסיעה או מתקשרים לבן או בת הזוג מהחנייה, ובנוסף מתקינים בכל רכב אמצעי חכם למניעת שכחת ילדים".

  • עוד באותו נושא:
  • חורה
  • הנגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully