וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 12 נפגע באורח קשה בשריפת מוסך שהוצת בנגב

עודכן לאחרונה: 21.5.2022 / 18:51

הילד נפגע מהצתת עסק כשבא לתקן את הפלאפון שלו. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים סורוקה, כשהוא סובל מכוויות בדרגה ב' ו-ג' בכל גופו. המשטרה עצרה שני צעירים חשודים. דודו של הילד: "לפני שנה היה שם מקרה ירי, והיורים שוחררו"

הרכב שבו נמצאו שני הילדים ללא הכרה בחורה/ללא

נער בן 12 נפגע היום (שבת) באורח קשה בשריפה שהציתו כמה חשודים בחנות בחורה שבנגב. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לנער, עיסא נאג'ח אבו אלקיעאן, טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא סובל מכוויות בדרגה ב' ו-ג' בכל גופו. המשטרה הגיעה לזירה ופתחה בחקירה. היום נעצרו שני גברים מחורה, בני 25 ו-21, בחשד שהם אשמים במעשה.

"הילד שלי היה אצלי במפעל, והוא יצא לתקן את מכשיר הפלאפון שלו", סיפר אביו של אבו אלקיעאן. "נכנסו אלמונים והציתו את המקום בחומר דליק. הילד נכווה בכל גופו ופונה לבית החולים סורוקה. אנחנו כאן ומחכים שהוא יצא בשלום". לדברי האב, הילד נמצא בהרדמה מלאה. "הרופאים אומרים שצריך להחזיק אצבעות", הוסיף.

לגבי המציתים אמר האב כי הם תקפו את מי שהיה באותה עת בחנות, והוא מכיר אותם אישית ומסר את שמותיהם למשטרה. "אנחנו מחכים שהמשטרה תעשה את מה שמוטל עליה", אמר האב, "אנחנו לא מרגישים בטוחים בכלל. אני לא מרגיש בטוח לתת לילדים שלי לצאת מהבית".

עיסא נאג'ח אבואלקיעאן. ללא, אתר רשמי
נער בן 12 נפגע קשה בשריפה. עיסא נאג'ח אבואלקיעאן/אתר רשמי, ללא

דודו של הילד הוסיף פרטים לגבי האירוע וסיפר כי "הילד יצא עם אביו לעבודה שלו באזור התעשייה חורה. שם הוא ביקש מאביו כסף לתקן את הטלפון שלו. זה מרחק של 120 מטר מהעסק של אביו לעסק שהוא הלך לתקן בו את הטלפון".

לדבריו, כשהילד נכנס למקום הגיעו לשם החשודים, כשהם רעולי פנים וחמושים, ושרפו את העסק בזמן שהילד היה בו. "איפה המדינה שאמורה להיות אמונה על שלומו של האזרח במדינת ישראל? פה אנחנו צריכים אכיפה. אנחנו דורשים אכיפה", אמר הדוד. לדבריו, לפני שנה אירע באותו מקום ירי שתועד וצולם, ולמרות שהתיעוד הגיע לידי המשטרה, היורים שוחררו.

עוד בוואלה!

בתוך שעות: נער ושני ילדים נהרגו בתאונות קטלניות בדרום

לכתבה המלאה

אתמול אירעה תקרית קטלנית נוספת במועצה המקומית. שני ילדים, תאמר אחמד א-נבארי ויוסף תאמר א-נבארי, אותרו במצב אנוש וכשהם מחוסרי הכרה ברכב נעול. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בהם פעולות החייאה ופינו אותם לבית החולים סורוקה, שם נקבע מותם. מחקירה ראשונית עולה כי השניים ננעלו ברכב נטוש, ועובר אורח מצא אותם והזעיק עזרה.

"סמוך לכיכר הכניסה לחורה חברנו עם רכב פרטי שהביא אלינו את שני הילדים שהיו חמים מאוד למגע", סיפרו פרמדיק מד"א אניס אבו דעבס וחובש מד"א מאלק אבו ערארה. "סיפרו לנו שהם שהו זמן ממושך ברכב סגור וחולצו ממנו כשהם מחוסרי הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות ומיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל קירור, הנשמות וביצוע עיסויים. הכנסנו אותם לניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם תוך המשך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים כשמצבם קריטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully