וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריצה לבית מנכ"ל שטראוס: המשטרה בודקת מעורבות של חשוד נוסף

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 22:35

במשטרה התחזק החשד כי אלכסנדר קורלוב, שלפי החשד פרץ לביתו של גיורא בר דעה, נשלח על ידי גורם נוסף. שמו של החשוד ידוע למשטרה וכעת היא מנסה לחקור את הקשר שלו לפרשייה. במקביל, התגלה שקורלוב אינו תושב אילת כפי שטען תחילה, אלא גר בערד

בווידאו: עופרה שטראוס מתנצלת בפני הלקוחות על תקלת הסלמונלה במפעל השוקולד/ציולם: יותם רונן

אלכסנדר קורלוב הוא החשוד בניסיון ההאזנה למנכ"ל שטראוס גיורא בר דעה. כעת, המשטרה חושדת כי נשלח על ידי גורם נוסף ומנסה להתחקות אחריו.

המשטרה חשדת שקורולוב, שניסה לפרוץ לחצר הווילה ולרכבו של מנכ"ל שטראוס באזור השרון במטרה לשתול בו מכשירי האזנה, נשלח על ידי גורמים נוספים במסגרת ריגול תעשייתי. ביממה האחרונה, הצליחה המשטרה לגלות את שמו של החשוד הנוסף, וכעת מנסים השוטרים לבדוק את מעורבותו באירוע ולהתחקות אחר כוונותיו.

גיורא ברדעה. אבשלום ששוני, פלאש 90
גיורא בר דעה, מנכ"ל שטראוס/פלאש 90, אבשלום ששוני

במקביל, מאז הוארך מעצרו של קורולוב, גילו החוקרים כי החשוד אינו מתגורר באילת, כפי שחשבו בהתחלה, אלא בערד. המשטרה מצאה את כתובת מגוריו וניסתה לחפש בביתו אחרי מכשירו הנייד, בתקווה שזה יוכל לשפוך אור על מניעיו. אולם המכשיר לא נמצא.

קורולוב מצדו ממשיך וטוען כי הגיע לבית מנכ"ל שטראוס בטעות, וכי ניסה להגיע לבית של קבלן שהעסיק אותו וחייב לו כסף. אולם, מוקדם יותר השבוע ציין בית המשפט כי גרסה זו "מעוררת קשיים".

עו''ד רן אלון המייצג את קורולוב מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר כי "מסתבר שהחקירה לא התקדמה כלל. אין כל ראיה לאדם עמו מרשי קשר קשר לביצוע האזנת סתר למנכ"ל חברת שטראוס. אין ליחידה החוקרת שמץ של מושג מה יכולה להיות מטרת האזנת הסתר שמרשי חשוד בה. המשטרה נותרה למעשה עם חשד ערטילאי בעלמא וללא כל קצה חוט לזהות של אדם אחר ששלח את מרשי וקשר עמו קשר לביצוע הצבת מכשיר האזנה למנכ"ל חב' שטראוס.כפי שכבר ציינתי, הר החשדות שמייחסים למרשי יוליד ליחידה החוקרת, במקרה הטוב - עכבר, ובמקרה הפחות טוב - עכברון. והתיק הזה שהתחיל בקול צעקה גדולה יסתיים בקול ענות חלושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully