וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 8 נאנסה וננטשה בירושלים, המשטרה מחפשת אחר נפגעים נוספים

עודכן לאחרונה: 18.5.2022 / 17:44

דוד יאיר הראש, בן 55 מטבריה, הודה שאנס ילדה בגן סאקר ונטש אותה לבדה. הילדה פנתה לאדם ששהה במקום, שיצר קשר עם אביה - שהגיע לאסוף אותה. המשטרה עצרה את החשוד זמן קצר לאחר המעשה בשוק מחנה יהודה, וקוראת לציבור לדווח על חשדות למקרים דומים על ידיו

דוד יאיר הראש, חשוד באונס בת 8 בגן סאקר, ירושלים. 17.05.2022.. דוברות משטרת ישראל
דוד יאיר הראש, חשוד באונס בת 8/דוברות משטרת ישראל

דוד יאיר הראש, תושב טבריה בן 55, נעצר בחשד לאונס ילדה בת שמונה בגן סאקר בירושלים. החשוד תקף על פי החשד את הילדה ביום שני ונעצר זמן קצר לאחר המעשה בשוק מחנה יהודה בבירה, והודה בחקירתו במעשה. המשטרה פרסמה אמש (שלישי) את תמונתו, וקראה לאזרחים לדווח לה אם הם חושדים שגם ילדיהם נפגעו בדרך דומה.

לפי החשד, הראש חטף את הילדה לגן סאקר, שם אנס אותה ונטש אותה לבדה. בזמן זה דיווח האב למשטרה על היעדרות בתו והחלו חיפושים בעקבותיה. כעבור שעות, ולאחר שהילדה שנשארה בגן פנתה לעובר אורח וזה יצר קשר עם אביה שאסף אותה מהמקום.

תחנת לב הבירה בירושלים. ., אתר רשמי
בכל חשד לפגיעה מינית על ידי החשוד, ניתן לפנות לכל תחנת משטרה. תחנת משטרת י-ם/אתר רשמי, .

כוחות המשטרה החלו בחיפושים אחר החשוד, איתרו אותו בשוק מחנה יהודה ועצרו אותו. לאחר הודאתו במעשה והארכת מעצרו, פרסמה המשטרה בצעד חריג את תמונתו ופרטיו של הראש, בניסיון לאתר נפגעים נוספים, במידה וישנם.

תושבי שכונת נחלאות הירושלמית שכבר חוו טלטלה בעבר סביב חשד לרשת פדופיליה שפעלה בשכונה, הגיבו בתדהמה למעצר החשוד. "כולנו זוכרים את הפרשייה הקודמת שעד היום מעיבה על השכונה. הראש הסתובב בשכונה והיה מוכר פה להרבה אנשים", סיפר אחד התושבים, "הוא התגורר פה והיה חלק מאחת הקהילות פה, סוג של ישיבה לחוזרים בתשובה, זה מזעזע ומפחיד לחשוב שהוא הסתובב פה באין מפריע".

לפי גורם במשטרה, הראש "תיאר בצורה מצמררת את המעשים שהוא עשה בילדה. הגרסה שלו מעידה על חומרת המעשים ועל האכזריות שלהם" כמו כן, מהמשטרה נמסר כי "בכל חשד לפגיעה מינית על ידי החשוד הנ"ל, ניתן לפנות ולדווח בכל תחנת משטרה ברחבי הארץ או לתחנת לב הבירה בטלפון 02-5391550".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully