וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבדים את הדרום: שוד ברהט, נהג רכב פרץ מכולת בדימונה

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 20:15

שני רעולי פנים חמושים ניסו לשדוד בית מרקחת בעיר הבדואית. במקביל, מכונית התנגשה בכניסה למכולת. בעלת המכולת: "פרצו לי לחנות יותר מ-10 פעמים עד שהתקנתי סורגים והיה שקט, עכשיו גם הסורגים לא עוזרים"

בווידאו: ניסיונות שוד בדימונה וברהט/שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

אירועי האלימות בדרום לא פוסקים - ניסיון שוד של בית מרקחת אירע הלילה (שלישי) ברהט, כששני רעולי פנים חמושים נכנסו ואיימו בנשק על המוכר שהיה במקום. האירוע הסתיים ללא נפגעים. במקביל, נהג רכב פרץ למכולת בדימונה בעזרת המכונית שבה נהג.

"לפנות בוקר קיבלתי טלפון מהשכנים שאמרו שהחנות נפרצה. ניגחו את הסורגים עם ג'יפ, חצי מכונית הייתה בתוך החנות", סיפרה בעלת המכולת. "הנזק הוא 10 אלף שקל. זאת לא פעם ראשונה שפורצים לי - פרצו לי לחנות יותר מ-10 פעמים עד שהתקנתי סורגים והיה שקט, עכשיו גם הסורגים לא עוזרים".

ניסיון שוד ברהט. שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
פריצה למכולת בדימונה/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

בתוך כך, אמש פנו מבלים באחד המועדונים באילת לשוטרים ודיווחו כי נגנב הטלפון הסלולרי ובו כרטיס אשראי. תוך זמן קצר עלה כי החשוד מבצע באמצעות כרטיס האשראי שהיה צמוד לטלפון הסלולרי עסקאות ברחבי העיר. השוטרים החלו בסריקות וכשמצאו את החשוד ברכבו קראו לו לעצור, אך זה לא שמע וניסה להימלט. בזמן שברח התנגש בניידת משטרה ולאחר מכן נעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully