וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מפחדים שמה שקרה באשקלון יעבור לכאן": תושבי שדרות חוששים ממעבר דומרני לעיר

עודכן לאחרונה: 11.5.2022 / 2:03

לאחר ניסיון החיסול של בנו, המשטרה הוציאה צו הרחקה לראש ארגון הפשע בדרום, בניסיון לשמור על השקט בעיר. כעת, דומרני עבר לעיר אחרת והתושביה חוששים שיגרור אחריו את מלחמות העולם התחתון. "גם ככה אנחנו נמצאים בחזית הביטחונית, לא בטוח שזה יעזור"

שלום דומרני. גדעון מרקוביץ', פלאש 90
"בינתיים לא מרגישים את הנוכחות שלו". שלום דומרני/פלאש 90, גדעון מרקוביץ'

לאחר ניסיון החיסול של בנו ניסים (נינה) דומרני בחודש שעבר באשקלון, קיבל מי שנחשב ראש ארגון הפשע שלום דומרני צו הרחקה מהעיר אשקלון ממשטרת ישראל. בעקבות ניסיונות החיסול עזב שלום דומרני את העיר את אשקלון ועבר לעיר לשדרות. אחד מתושבי שדרות אמר היום (רביעי) לוואלה! כי "אנשים קצת לחוצים ומפחדים שמה שקרה באשקלון יעבור לשדרות. גם ככה שדרות נמצאת בחזית הביטחונית, לא בטוח שזה יעזור. בינתיים לא מרגישים את הנוכחות שלו בעיר".

תושב אחר סיפר כי "כולם מדברים על זה בעיר, מצד אחד רצה בדיחה שעכשיו מוגנים מחמאס כי אף אחד לא רוצה להתעסק איתו. מצד שני זה לא נעים. שדרות עיר שקטה ופתאום יש חשש שמלחמות הכנופיות באשקלון יגיעו לשדרות. יש חשש אצל חלק מהתושבים".

ניסים דומרני. מתוך פייסבוק, צילום מסך
שרד ניסיון חיסול. ניסים (נינה) דומרני/צילום מסך, מתוך פייסבוק

לפני כחודשיים הרחיקה ימ"ר לכיש במשטרה את דומרני ואת יד ימינו צ'יקו דהן מהעיר אשקלון. זאת, בעקבות חשש המשטרה שדומרני ינסה לנקום בעבריינים שניסו לרצוח את בנו ניסים, ויפתח ב"מרחץ דמים".

בתוך כך, שלשום סיכלה המשטרה ניסיון חיסול באשדוד של בכיר בארגון הפשיעה של דומרני. ברכבו של הבכיר, איש ביצוע של הארגון, נמצא מטען חבלה. חבלנים הוזעקו למקום ונטרלו את המטען, ובמקביל נפתחה חקירה לאיתור חשודים. לא היו נפגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully