וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתה, צבטה והאכילה בכוח: מנהלת גן בקריית אתא מואשמת בהתעללות בפעוטות

עודכן לאחרונה: 16.5.2022 / 11:06

שרית בן חמו, בת 49, הואשמה שתקפה והתעללה ב-14 פעוטות בגן שניהלה. בכתב האישום נכתב כי היא "נהגה להטיל אימה על הפעוטות", ובין היתר דחפה לפיהם כפיות גדושות באוכל וניקתה את פניהם בחוזקה. אמא לפעוט בגן: "טרם הראו לנו את הסרטונים המתעדים את מה שחוו הילדים שלנו"

בווידאו: תיעוד ההתעללות בגן בייבילנד בקרית אתא והגשת כתב אישום נגד הגננת/צילום: יואב איתיאל ומצלמות אבטחה

שרית בן חמו, בת 49, הואשמה היום (ראשון) בהתעללות ותקיפת פעוטות עד גיל שלוש בגן שניהלה בקריית אתא. על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד ענאן גאנם בפרקליטות מחוז חיפה, בן חמו תקפה 14 פעוטות, ובין היתר האכילה אותם בכוח, נהגה להרים, לנער ולהפיל אותם וכמו כן להכות ולצבוט אותם.

בכתב האישום פורט כי בן חמו "נהגה להטיל אימה על הפעוטות, להשתמש כלפיהם באלימות פיזית ונפשית ולנקוט צעדי משמעת נוקשים כלפיהם". בין היתר היא הכריחה את הפעוטות לשבת דקות ארוכות על כיסא ללא נוע; במקרים רבים, כשהם ניסו לרדת מהכיסא, היא החזירה אותם לשם באלימות. בנוסף, נהגה לדחוף לפי התינוקות כפיות גדושות באוכל ללא הפסקות, ואף נהגה להחזיק את ראשם או את פניהם בכוח. כשסיימו לאכול נהגה לנקות את פיהם בחוזקה, כשהיא מחזיקה אותם בראשם. החקירה הוטלה על יחידת המשטרה תחנת זבולון, ובראשה קצין חקירות מודיעין בתחנה, סגן ניצב זיו מלמוד.

התעללות בחסרי ישע בקרית אתא. צילום מסך, אתר רשמי
"הטילה אימה על הפעוטות". התעללות בגן בקריית אתא/אתר רשמי, צילום מסך
עו״ד תומר נווה 16.05.22
יואב איתיאל אמר ללא קרדיט. ללא קרדיט, מערכת וואלה!
עו״ד תומר נווה/מערכת וואלה!, ללא קרדיט

נוי ממן דרופבסקי, אמא לפעוט בגן, הביעה את שמחתה מהבעת כתב האישום, אך עדיין מתקשה להשיב את אמונה בגן. "כבר רשמתי את הילדה שבדרך לשנה הבאה, אבל גם נכון לעכשיו, חודשיים לאחר שהגן נסגר, טרם הראו לנו את הסרטונים המתעדים את מה שחוו הילדים שלנו", אמרה. לדבריה, "לא הבנו לפרטי פרטים מה קרה איתם וזה מקשה עלינו מאוד מול גורמים טיפוליים".

היא קראה לפרקליטות ולבית המשפט "להבין את הרגישות שלנו ולחשוף אותנו לסרטונים על מנת שנבין ומה עברו שם". היא סיכמה, "אנחנו נעקוב בדריכות אחר המשפט ומקווים ומצפים שהצדק ייצא לאור בהקדם האפשרי, על מנת שידעו הכול שדם ילדינו אינו הפקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully