וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הטילו אימה": עובדות מעון בקריית שמונה הואשמו בהתעללות בפעוטות

עודכן לאחרונה: 11.4.2022 / 14:06

כתבי אישום בגין התעללות הוגשו נגד גננת וארבע סייעות במעון בעיר. זאת לאחר שנמצאו סרטוני מצלמות, שתיעדו שעות רבות של מעשי אלימות כלפי חסרי הישע. "מהרגע שצפינו בסרטונים הבנו שמדובר במקרה חמור". ההורים הפגינו מחוץ לבית המשפט: "ילדינו אינם הפקר"

בווידאו: כתב אישום נגד גננות מקריית שמונה בגין שורת מעשי אלימות בילדי המעון/צילום: דוברות משטרת ישראל

בתום חקירת משטרה, הוגשו היום (שני) כתבי אישום בגין התעללות בחסרי ישע הוגשו נגד גננת וארבע סייעות במעון ויצו בקריית שמונה, בשנות ה-50 לחייהן. בחקירת המקרה נמצאו סרטוני מצלמות אבטחה, שבהן תועדו שעות רבות של מעשי אלימות, כלפי 27 הילדים במעון בגילאי שנה עד שנתיים.

במשטרה אמרו כי הנאשמות "נהגו להטיל אימה" על ילדי המעון. על פי כתב האישום, העובדות "היכו, דחפו, משיכו בחוזקה את הפעוטות מידיהם ורגליהם, הטיחו אותם במיטה וכיסו את פניהם וראשם בשמיכה עבה לראשו, מבלי להשאיר להם פתח לאוויר".

הפגנת הורים מחוץ להגשת כתב אישום נגד גננות מקריית שמונה בגין שורת מעשי אלימות בילדי המעון, בית משפט השלום נצרת. אלי אשכנזי
הפגנת הורים מחוץ לבית המשפט בדיון בעניינן של עובדות המעון/אלי אשכנזי

הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשמות עד תום ההליכים המשפטיים נגדן. "המסוכנות של המשיבות מתחזקת לאור ריבוי העבירות והמעשים שבוצעו לאורך תקופה ארוכה כלפי פעוטות חסרי ישע וחסרי אונים אשר חסו תחת אחריותם, נתונים לחסדיהן ותלויים בהן באופן מוחלט", נטען.

הגשת כתב האישום נגד הגננות, הבוקר

בווידאו: גננת ו-4 סייעות במעון מפוקח בקריית שמונה מואשמות בהתעללות בפעוטות/צילום: אלי אשכנזי

בעת הדיון בעניינן של עובדות המעון, הורים הפגינו מול בית המשפט, קראו "ילדינו אינם הפקר", והניפו שלטים עליהם נכתב "מכות ואיומים אינם משחק ילדים". את ההורים מייצגת עורכת הדין קארין לגטיוי.

מטעם המשטרה נמסר כי "מהרגע שצפינו בסרטונים הבנו שמדובר במקרה חמור. משטרת ישראל רואה בחומרה התעללות בקטינים או בחסרי ישע בפרט על ידי מי שהופקד להיות אחראי על שלומם של אותו ציבור שאין ביכולתו להגן על עצמו או לדווח על מה שקורה לו והיא פועלת נמרצות כדי למצות את הדין עם האחראים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully