וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנדבת בבית חולים בירושלים חשודה שניתקה תינוק במכוון ממכשיר הזנה

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 10:38

המתנדבת, בת 21, הודתה במעשה והסבירה שאינה מאוזנת נפשית, וסובלת ממחלת מאניה דיפרסיה. לדבריה באותו זמן שפעלה היא עשתה זאת כי חשה "עליונות וגדלות רוחנית". אחיות שעבדו באותו זמן במקום עצרו את מעשיה ודיווחו למשטרה. לאחר חקירתה, ביהמ"ש הורה לשחררה למעצר בית

מתנדבת בבית חולים שערי צדק בירושלים בת 21 נעצרה בסוף השבוע בחשד שניתקה תינוק כבן חודשיים הסובל מבעיות נשימה מצינורות אליהם היה מחובר. בחקירתה הודתה החשודה במיוחס לה והסבירה כי היא סובלת ממחלת מאניה דפרסיה, ושבאותו הזמן עשתה את המעשה כי חשה "עליונות וגדלות רוחנית". היא שוחררה למעצר בית.

החשודה הינה תושבת הצפון המתנדבת בעמותה. לאחר שהאחיות במחלקה הבחינו במעשיה, עצרו זאת ודיווחו על כך למשטרה, שהגיעה לבית החולים ועצרה אותה. לתינוק לא נשקפה סכנת חיים בשום שלב במקרה.

פגים. ShutterStock
ניתקה צינור הזנה אליו חובר התינוק/ShutterStock

במשטרה חושדים כי לא מדובר באירוע בודד אלא נעשה פעמים נוספות, זאת על פי גרסתה של החשודה. בעקבות החלטת בית משפט השלום לשחרר למעצר בית, הגישה המשטרה ערר. "מדובר בעבירות חמורות המשקפות מסוכנות רבה מעצם ביצוע המעשה שיכל להגמר באסון", נמסר.

מבית החולים שערי צדק נמסר כי "לא מדובר במתנדבת מטעם שערי צדק אלא בסיוע חיצוני מטעם ארגונים חיצוניים המסייעים למשפחות מאושפזים. לא נותק מכשיר הנשמה ולפעוט לא נשקפה סכנת חיים בשום שלב. הפעוט נמצא כל העת תחת השגחה של הצוות הסיעודי והרפואי ולאור החשד ואי בהירות המקרה- הוזמנה משטרה על מנת לברר את הפרטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully