וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתנו בכוונה אוכל שלא תואם לגילה": הורים מירושלים יואשמו בגרימת מות בתם התינוקת

עודכן לאחרונה: 11.4.2022 / 9:39

כתב אישום יוגש נגד בני הזוג, תושבי העיר העתיקה, בעקבות מות בתם בת החודשיים בשנת 2014. מהחקירה עלה כי השניים נתנו לה במזיד מעדן שלא תואם לגילה בכמויות גדולות. במשך כל השנים שמרו השניים את פרטי המקרה בסוד

תינוק בעריסה. שיר טורם, פלאש 90
האכילו במזיד. תינוק בעריסה, אילוסטרציה/פלאש 90, שיר טורם

כתב אישום יוגש היום (שני) נגד אב בן 32 ואם בת 26 מירושלים בגין גרימת מות בתם התינוקת בת החודשיים בשנת 2014. מהחקירה עלה כי השניים, תושבי העיר העתיקה, נתנו לה במזיד מעדן שלא תואם לגילה בכמויות גדולות, והביאו לכך שנחנקה למוות.

ההתפתחות בחקירה חלה בשנה שעברה, בסיום חקירה אחרת נגד בני הזוג בגין גרימת חבלה חמורה לתינוק שלהם. אז הוגש נגדם כתב אישום בעקבות המקרה, והם מצויים מאז במאסר. עוד עלה מהחקירה כי השניים שמרו בסוד על המקרה במשך כל השנים שעברו.

כעת, לאחר שהמשטרה ביססה תשתית ראייתית, בפרקליטות מתכוונים להגיש נגד זוג ההורים כתב אישום בגין רצח באדישות כפוף לשימוע. עורך הדין פארס מוסטפא עלי שמייצג את האב מסר: "הוא שיתף פעולה עם החוקרים, מסר גרסה להשתלשלות האירועים, והוא מכחיש בתוקף את המיוחס לו".

"אנו סבורים שהריאיות כנגד האב הן ברף הנמוך, ולראייה בית המשפט הורה על שחרורם של ההורים", המשיך עורך הדין. "הפרקליטות בצעד חריג החליטה לקיים שימוע בטרם יוחלט אם להגיש כתב אישום נגד ההורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully