וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ כסיף: השוטר בהפגנה אמר שיהרוג אותי, לא הכיתי אף אחד

עודכן לאחרונה: 15.5.2022 / 9:50

לדברי חבר הכנסת מהרשימה המשותפת, הוא הגיע להפגנה בה תועד מכה שוטר להבעת הזדהות עם תושבי הר חברון. "מנעו ממני להיכנס וכך פגעו בחסינות שלי", הסביר. "השוטר דחף לי יד לפנים - וכשאני מזיז לו את היד - זה מה שרואים". הוא הוסיף כי המשטרה משקרת באופן שיטתי

בווידאו: העימות בין ח"כ עופר כסיף ללוחמי מג"ב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

ח"כ עופר כסיף (הרשימה המשותפת) אמר היום (ראשון) בריאיון ל-FM103 כי אחד השוטרים שעצר אותו בהפגנה בהר חברון בה תועד פוגע בשוטר - איים כי יפגע בו. "אחד השוטרים לשוטר אחר 'אם הוא נוסע אני הורג אותו', זה מתועד", סיפר.

כסיף הסביר כי הגיע להפגנה להבעת הזדהות עם תושבי הר חברון. "מנעו מאיתנו להגיע להפגנה", שחזר את התקרית. "היינו בכמה נקודות שעצרו אוטובוסים ונוסעים. בנקודה שאני הייתי, ביקשתי להיכנס לאיזשהו שביל שם עם הרכב, השוטרים, בניגוד לחוק, מנעו ממני להיכנס וכך פגעו בחסינות שלי".

- אמבד כסיף

לדבריו, התעקש להמשיך בדרכו כיוון שהדרך בה היה אמור לצעוד לא נסגרה, לטענתו. "לא היה בכיוון שעצרו אותנו, זה היה בכיוון אחר. בכיוון שעצרו אותנו לא המשכנו. ברגע שעצרו, כשאני מנסה לעבור וחוסמים אותי, ואני אומר להם 'יש לי את החסינות', אומר אחד מהשוטרים לשוטר אחר 'אם הוא נוסע אני הורג אותו', זה מתועד".

כסיף הוסיף כי הוא מחזיק בתיעוד של התקרית, אולם הוא לא יכול להפיץ אותו בשלב זה. "אני לא נוגע בשוטר, שיהיה ברור, אני רוצה לסיים - השוטר שמאיים להרוג אותי או לירות בי אומר את זה לשוטר, שאחר כך רואים אותי בסרטון כאילו מכה אותו. לאחר מכן, כשאני נוסע עם הרכב ולא פוגע בשוטר, השוטר שאתם מדברים עליו נותן מכה על הרכב, כמו שאתם רואים, ולאחר מכן וגם זה ש לי סרטון מתועד, הוא דוחף לי את היד לפנים ואז כשאני מזיז לו את היד זה מה שרואים".

עוד בוואלה!

בעקבות הפרעה לשוטרים: תבחן פתיחת חקירה פלילית נגד הח"כים כסיף וטיבי

לכתבה המלאה
ח"כ עופר כסיף לאחר שהותקף בידי שוטרים בהפגנה בשכונת שיח ג'ראח במזרח ירושלים - 9 באפריל 2021. -, רויטרס
כסיף בהפגה בשיח ג'ראח, בשנה שעברה/רויטרס, -

"לא נגעתי בו, בוודאי שלא הייתה לי כוונה לגעת בו", המשיך כסיף. "הוא לא נפגע, זה ממש לא נכון. אחר כך הוא צועק 'אתה לא תצמד אליי'".

עם זאת, לדבריו, לא פעל מתוך הגנה עצמית. "זו לא הגנה עצמית, כי אני לא רוצה להגיד שהוא הכה אותי. אני לא אומר שהוא הכה אותי, אני אומר שהוא דחף לי יד לפנים. אני באופן אינסטינקטיבי הדפתי את היד שהוא דחף לי לפנים - ואז בנקודה הזו מה שהראו בתקשורת זה כאילו אני נתתי לו מכה ואני תקפתי. זה לא נכון. תשמעו חברים, המשטרה לא רק שהיא פועלת באלימות, ראינו את זה בהלוויה אתמול ובאלף מקומות אחרים, היא גם באופן שיטתי משקרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully