וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על החשודה באיומים על בנט: אם ביצעה את המיוחס לה - חברותה בליכוד תפסק

עודכן לאחרונה: 13.5.2022 / 10:09

מעצרה של החשודה, אילנה ספורטה חניה, הוארך עד ליום שני ועורך דינה מסר כי היא מכחישה את המיוחס לה. היא מוכרת כפעילת ליכוד ותומכת נתניהו ובימים האחרונים הופצו תמונות שלה עמו ועם בכירים אחרים בליכוד. נתניהו: "מגנה כל סוג של אלימות - נגד ראש ממשלה או אדם אחר"

בווידאו: הוארך מעצרה של החשודה בשליחת מכתבי איום למשפחת בנט/מערכת וואלה!

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיב היום (שישי) על מעצרה של החשודה באיומים על ראש הממשלה נפתלי בנט ומשפחתו - אילנה ספורטה חניה. ספורטה חניה, תושבת אשקלון בת 65, מוכרת כפעילת ליכוד ותומכת נתניהו ובימים האחרונים הופצו תמונות שלה עמו ועם בכירים אחרים בליכוד. לדבריו של נתניהו "אם היא ביצעה את המיוחס לה - חברותה בליכוד תפסק".

עוד הוסיף נתניהו ואמר כי הוא מגנה כל סוג של אלימות - נגד ראש ממשלה או כל אדם אחר. מעצרה של ספורטה חניה הוארך עד ליום ראשון ועורך דינה מסר כי היא מכחישה את המיוחס לה. מדובר באישה שפעילה מאוד ברשתות החברתיות, ומתבטאת רבות נגד ראש הממשלה, בין היתר כתבה על תמונתו של בנט "רוצח לדין, העם לא יוותר לך" ו-"בנט, רק דום ליבך יביא לישועה".

אילנה ספורטה. אבשלום ששוני, מעריב
חברותה בליכוד תפסק. אילנה ספורטה/מעריב, אבשלום ששוני

לפני כשבועיים החליטו גורמי הביטחון במשרד ראש הממשלה לתגבר את האבטחה על משפחתו של בנט, בעקבות מכתב האיומים. זאת, לאחר שאחד מהם כוון לבנו, יונתן. בחודש אוגוסט, כתב אישום הוגש נגד גבר בן 45 מקריית גת, שהתקשר למוקד המשטרה ואיים לפגוע בבנט. שוטרים של מרחב לכיש איתרו הגבר בקריית גת, ובחקירה הוא קשר את עצמו לאירוע ואישר כי תיכנן לפגוע בראש הממשלה.

בדיון הקודם בבית המשפט, הכחישה האישה כי היא שלחה את המכתבים. עורך הדין אלי מסטרמן, שייצג אותה אז מטעם הסנגוריה הציבורית, טען כי חוקר איים עליה שבעלה וילדיה ייעצרו, אך המשטרה הכחישה זאת. עורך הדין טען כי לעבירות שמיוחסות לה "אין קשר למציאות". לדבריו, בכל מקרה לא מדובר בחשד חמור מאיומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully