וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבת אשקלון נעצרה בחשד ששלחה את מכתבי האיומים למשפחת בנט

עודכן לאחרונה: 9.5.2022 / 12:56

אישה מהדרום נעצרה בחשד כי שלחה את שני המכתבים, שבהם היו קליעי אקדח, למשפחתו של ראש הממשלה. בת ה-65 פעילה מאוד ברשתות החברתיות, וכתבה בין היתר על תמונתו של בנט "רוצח לדין", תקפה את לפיד. "בנט, רק דום ליבך יביא לישועה"

תושבת אשקלון, בת 65, נעצרה היום (שני) בחשד ששלחה למשפחתו של ראש הממשלה נפתלי בנט את שני מכתבי האיומים שבהם היו קליעי אקדח. האישה פעילה מאוד ברשתות החברתיות, ומתבטאת רבות נגד ראש הממשלה, בין היתר כתבה על תמונתו של בנט "רוצח לדין, העם לא יוותר לך" ו"בנט, רק דום ליבך יביא לישועה".

לפני כשבועיים החליטו גורמי הביטחון במשרד ראש הממשלה לתגבר את האבטחה על משפחתו של בנט, בעקבות מכתב האיומים. זאת, לאחר שאחד מהם כוון לבנו, יונתן. בחודש אוגוסט, כתב אישום הוגש נגד גבר בן 45 מקריית גת, שהתקשר למוקד המשטרה ואיים לפגוע בבנט. שוטרים של מרחב לכיש איתרו הגבר בקריית גת, ובחקירה הוא קשר את עצמו לאירוע ואישר כי תיכנן לפגוע בראש הממשלה.

פוסט נגד ראש ההמשלה נפתלי בנט, 9 במאי 2022. צילום מסך, צילום מסך
אחד מהפוסטים של האישה שנעצרה/צילום מסך, צילום מסך
פוסט נגד ראש ההמשלה נפתלי בנט, 9 במאי 2022. צילום מסך, צילום מסך
פוסט של האישה נגד יאיר לפיד/צילום מסך, צילום מסך
פוסט נגד ראש ההמשלה נפתלי בנט ויאיר לפיד, 9 במאי 2022. צילום מסך, צילום מסך
"בנט + לפיד = בוגדים". אחד הפוסטים שפרסמה האישה שנעצרה/צילום מסך, צילום מסך

בתגובה למכתב האיומים, כתב ראש הממשלה בחשבון הפייסבוק שלו כי "סכסוך פוליטי, לא משנה כמה הוא עמוק, לא צריך להגיע לאלימות, לבריונות ולאיומי מוות. אנחנו צריכים לעשות הכל, כמנהיגים וכאזרחים שעתידם ועתיד ילדיהם במדינה הזאת, כדי שתופעות כאלה פשוט לא יתקיימו. כולנו אנשים. ויכוחים וחילוקי דעות - כן, בריונות ואיומים - לא".

עוד הוסיף בנט וכתב: "אני ראש ממשלה ואיש פוליטי, אבל אני גם בעל ואבא, וחובתי היא גם לשמור על אשתי ועל ילדיי. עלינו להנמיך את הלהבות של השיח הפוליטי. ערב ימי הזיכרון ויום העצמאות, אני קורא לכולם - מכל קצוות הקשת הפוליטית, בעיקר לאנשים שפעילים ברשתות החברתיות - זה זמן הרגעה ופיוס. יש לנו בית אחד, ואסור לנו לשרוף אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully