וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמות ארגוני הפשיעה ממשיכות לאיים על חייהם של תושבי הדרום

14.5.2022 / 15:00

המשטרה ובראשה ימ"ר לכיש פועלת למען שיכוך קרבות ארגוני השפיעה בדרום, ובעיקר חוששת מפגיעה באזרחים חפים מפשע. בסיכול ניסיון החיסול האחרון באשדוד, שכוון נגד ארגונו של דומרני, ניצלו חייהם של עוברי אורח: "עוצמת המטען הייתה גדולה מאוד"

בווידאו: תיעוד ניסיון החיסול של בנו של שלום דומרני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים ושי מכלוף

המשטרה, ובראשה ימ"ר לכיש, פועלת למען שיכוך קרבות ארגוני הפשיעה בדרום, ובעיקר חוששת מפגיעה באזרחים חפים מפשע. מתחילת השנה סיכלו בימ"ר לכיש לפחות עשרה ניסיונות חיסול - בין אם ניסיונות להניח מטעני חבלה ובין אם תכנוני רכישת אמצעי לחימה עבור עבריינים וארגוני פשע.

רוב ניסיונות החיסול באשדוד, אשקלון והמושבים הסמוכים כוונו נגד ארגונו של שלום דומרני. החשודים המרכזיים הם חברי הארגון המתחרה של בני שלמה, שהתאחדו עם אייל נגר והכנופייה הקווקזית באשקלון. הסיכול האחרון בשורת ניסיונות החיסול אירע לפני כמה ימים, באשדוד.

שוטרי ימ"ר לכיש סיכלו פגיעה באדם שמזוהה עם ארגונו של דומרני, כשמטען עוצמתי הונח ברכב לילה לפני נסיעה מתוכננת של העבריין. "אם המטען היה מתפוצץ באשדוד סביר להניח שהיו נפגעים גם אזרחים שלא מעורבים, כי עוצמתו הייתה גדולה מאוד", אמר גורם המעורה בפרטי החקירה.

שלום דומרני, בית משפט המחוזי באר שבע, 29 באוקטובר 2015. בני בן סימון, מערכת וואלה!
המטרה המרכזית. דומרני/מערכת וואלה!, בני בן סימון

השוטרים בימ"ר לכיש מבקשים למנוע את הפגיעה באזרחים חפים מפשע, ומתריעים כי העבריינים הבכירים משנים לאחרונה את מקום מגוריהם. "העבריינים לעולם לא מרגישים בטוחים במקום אחד, לכן הם לא נשארים להתגורר באותו המקום בתקופות ניסיונות חיסול", הסביר גורם המעורה בפרטים.

לאחר שכשלו בניסיונם לחסל את ניסים "נינה" דומרני, בנו של שלום, ארגוני הפשע עברו לנסות לפגוע באנשים נוספים המזוהים עם דומרני, כדי להחליש את הארגון שלו. נינה כבר שנים לא מעורב בארגגוני הפשיעה ולכן במשטרה רואים את הסיפור בחומרה רבה, והצליחו לפענח את התיק במהירות רבה.

גורם בכיר במרחב לכיש הסביר כי הסיכולים והפענוחים הם לא יד המקרה, אלא "תוצר של תוכנית כוללת וסדורה, בה פועלים זה לצד זה שוטרי ימ"ר לכיש ושוטרי התחנות ויחידות המשטרה בלכיש, כשהמטרה המרכזית לשבש את הפעילות של העבריינים, גם במקומות שבהם הם הכי פחות יצפו לזה". לדבריו, "יש לא מעט אנשים שנמצאים היום בחיים בזכות הפעילות של השוטרים, חלקם אולי אפילו לא מודעים לעובדה שחייהם ניצלו בעקבות סיכול או שיבוש של המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully