וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכל ניסיון חיסול באשדוד: היעד - בכיר בארגון הפשע של שלום דומרני

עודכן לאחרונה: 9.5.2022 / 8:46

מלחמות העולם התחתון בדרום נמשכות. המשטרה סיכלה ניסיון פגיעה באיש הביצוע של ארגון הפשיעה בדרום. ברכבו נמצא מטען, חבלנים הגיעו למקום ונטרלו אותו. לא היו נפגעים. נפתחה חקירה

שלום דומרני. גדעון מרקוביץ', פלאש 90
ניסו להתנקש בבכיר בארגונו. שלום דומרני/פלאש 90, גדעון מרקוביץ'

המשטרה סיכלה הבוקר (שני) ניסיון חיסול באשדוד של בכיר בארגון הפשיעה של שלום דומרני. ברכבו של הבכיר, איש ביצוע של הארגון, נמצא מטען חבלה. חבלנים הוזעקו למקום ונטרלו את המטען, ובמקביל נפתחה חקירה לאיתור חשודים. לא היו נפגעים.

בשבוע שעבר הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד שלושה תושבי אשקלון בגין ניסיון רצח של ניסים (נינה) דומרני, בנו של ראש ארגון הפשיעה. השלושה, וילדסלב מייכלוב, רוברט אובנסוב וישראל ביטון, בשנות ה-20 לחייהם, היו חברי החוליה שפתחה באש לעבר דומרני במגרש מכוניות באשקלון לפני כחודש.

ניסים דומרני. מתוך פייסבוק, צילום מסך
בנו של שלום דומרני, ניסים/צילום מסך, מתוך פייסבוק

על פי כתב האישום, הנאשמים תכננו את הרצח מראש ולשם כך הצטיידו ברכב גנוב, באקדח מסוג גלוק, וסמוך לזירת ההתנקשות החליפו לוחיות זיהוי. הם ירו בנינה 14 כדורים מטווח קצר, כשנכנס לרכב מסחרי במגרש המכוניות שבבעלותו. תוך כדי הירי, הוא הצליח לצאת מהרכב, רץ וניסה להסתתר מאחורי רכב, אך אחד היורים המשיך לירות מהאקדח לעברו בעודו הוא שוכב על האספלט.

מלבד ניסיון רצח, כתב האישום מייחס לשלושה אישומים בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, עבירות בנשק, השמדת ראיה ועבירות נוספות. לאחר הירי, נמלטו הנאשמים מהמקום, הציתו את הרכב יחד עם האקדח ולוחיות זיהוי, בהמשך יצאו מהעיר, הציתו גם את הבגדים ונעצרו על ידי בלשי ימ"ר לכיש, כמה קילומטרים לפני העיר דימונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully